نوشته شده توسط : ihc

برای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ S7 دو انتخاب پیش روی کاربر است. انتخاب نخست آن است که از طریق یکی از نرم افزارهای ریکاوری عرضه شده در فضای اینترنت، بازیابی اطلاعات این گوشی انجام شود. در این صورت، باید این نکته مدنظر قرار گیرد که نرم افزار مورد استفاده، هر اندازه که پیشرفته و حرفه‌ای باشد، باز هم قادر به بازیابی تمامی اطلاعات و داده‌ها نخواهد بود.

تجربه نشان داده که بازیابی اطلاعات با نرم افزارهای موجود، رندوم‌وار و تصادفی خواهد بود، بنابراین گزینه بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ S7 با نرم افزارهای ریکاوری تنها برای کاربرانی مفید است که اطلاعات از دست رفته‌ی آنها، چندان مهم نیستند. انتخاب دیگر موجود برای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ اس 7، بازیابی اطلاعات این دستگاه با استفاده از پیشرفته‌ترین متدهای موجود جهت بازیابی نظیر pc3000 است.

ریکاوری اطلاعات گوشی سامسونگ

بازیابی اطلاعات با pc3000 به آندسته از کاربرانی توصیه می‌شود که اطلاعات ذخیره شده در گوشی برای آنها حیاتی است و انتظار دارند که این بازیابی با بالاترین میزان موفقیت انجام شود. خدمات مرتبط با هر دو نوع سرویس با حضور در مرکز دیتا ریکاوری قابل دریافت است.

بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ S7  (روش اول)

در صورتی که قصد دارید بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ S7 را از طریق نرم افزارهای ریکاوری موجود انجام دهید، می‌توانید از نرم افزارهای معرفی شده در این بخش استفاده نمایید. سه نمونه از برترین نرم افزارهای ریکاوری و بازیابی اطلاعات را در این بخش معرفی خواهیم کرد. نرم افزار نخست پیشنهادی ما برای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ اس 7، استفاده از نرم افزار Dr.Fone Toolkit است. بنابر ادعای طراحان این نرم افزار، نرم افزار دکتر فون توان پشتیبانی از6000 دستگاه را دارد.

از دست رفتن اطلاعات گوشی سامسونگ شما به هر شکل و دلیلی که اتفاق افتاده باشد، می‌توانید برای بازیابی آنها از طریق این نرم افزار استفاده کنید. (استفاده از این نرم افزار پولی است). نرم افزار پیشنهادی دیگر ما برای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ S7 ، نرم افزار MobiKin است. این نرم افزار یکی از برنامه های موثر و کارآمد برای بازگردانی فایل در اندروید است.

نرم افزار دیگر پیشنهادی نرم افزاری است که تنها برای گوشی‌های سامسونگ روت شده قابل استفاده است. نرم افزار DiskDigger دو نسخه پولی و رایگان دارد. نسخه رایگان تنها اجازه بازگردانی ویدئوها و عکس ها را می‌دهد اما نسخه پولی آن چنین محدودیتی ندارد. خدمات مرتبط با این روش از بازیابی با حضور در مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ قابل دریافت است.

بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ S7  (روش دوم)

روش دوم موجود برای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ S7 بازیابی اطلاعات از طریق pc3000 است. استفاده از این روش به کاربرانی توصیه می‌شود که اطلاعات از دست رفته آنها، بسیار مهم است. شانس بازیابی اطلاعات گوشی در این روش نیز اگر چه بسیار بالاتر از روش‌های دیگر است اما باز هم به صورت صد در صد نیست. به طور کلی در حال حاضر هیچ روش صد در صدی برای بازیابی اطلاعات وجود ندارد.

با این حال از میان روش‌های موجود برای ریکاوری اطلاعات، pc3000 بالاترین موفقیت را داشته و بهترین روش است. از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه توانایی ویرایش فایل‌های سیستمی و ماژول‌ها به صورت دستی است. تکنولوژی PC3000 توسط مهندسان زبده کمپانی ACE Laboratory و با مهارت خارق‌العاده‌ی اساتید این کمپانی در مؤسسه تحقیقات صنایع الکترونیک USSR (اتحادیه جماهیر شوروی) ساخته شده است.

در حال حاضر PC3000 قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری است که برای بازیابی اطلاعات تمامی گجت‌های امروزی می‌توان از استفاده کرد. خدمات مرتبط با این روش از بازیابی با حضور در نمایندگی سامسونگ قابل دریافت است.

 منبع : بازیابی اطلاعات موبایل سامسونگ

 



:: برچسب‌ها: بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ ، بازیابی اطلاعات موبایل سامسونگ ، نمایندگی موبایل سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

پیش از پرداختن به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر گوشی آیفون 6s plus بد نیست نگاهی به این دستگاه و ویژگی‌های آن داشته باشیم. گوشی آیفون 6s plus، نخستین بار در سپتامبر 2015 معرفی و پس از آن به بازارهای جهانی عرضه شد. نمایشگر این دستگاه از نوع پنل LED-backlit IPS LCD با صفحه لمسی خازنی و با 16 میلیون رنگ است. ابعاد این مدل از آیفون اپل 158.2 در 77.9 در 7.3 میلی‌متر و وزن آن 192 گرم است.

دوربین این دستگاه، 12 مگاپیکسل، f/2.2 و 29 میلی‌متر با قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز است. این بخش از دستگاه دارای لرزش‌گیر اپتیکال و فلاش دوگانه‌ی (LED (dual-tone نیز هست. باتری این دستگاه غیر قابل تعویض از نوع لیتیوم یونی و با ظرفیت 2750 میلی آمپر ساعت (10.45 وات ساعت) است. در بخش‌های آتی به برخی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر گوشی آیفون 6s plus اشاره خواهیم کرد. در صورت نیاز به خدمات مرتبط با تعمیر گوشی اپل 6 اس پلاس اپل می‌توانید به نمایندگی تعمیرات آیفون مراجعه نمایید.

تعمیر گوشی آیفون plus 6s

مرکز تخصصی‌ تعمیر گوشی آیفون 6s plus

برخی از شایع‌ترین اشکالات مشاهده شده در گوشی آیفون 6s plus در این بخش مورد اشاره واقع شده و شیوه رفع آنها توضیح داده خواهد شد. کاربران این دستگاه می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال سخت افزاری و یا نرم افزاری به نمایندگی تعمیرات اپل مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر گوشی آیفون 6s plus را دریافت نمایند. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مجموعه مشمول گارانتی و ضمانت است.

آبخوردگی گوشی آیفون 6s plus:

به طور کلی در زمان آبخوردگی گوشی تلفن همراه توصیه می‌شود در اسرع وقت به یکی از مراکز مجاز و استاندارد تعمیر گوشی مراجعه نمایید. اما در صورتی که به هر دلیل امکان مراجعه به چنین مراکزی را ندارید، بهتر است نکات درج شده در این بخش را درباره گوشی‌ آبخورده‌ی خود رعایت کنید. نخست آنکه گوشی را در حالت ایستاده نگه دارید و اگر گوشی دارای محافظ، قاب و یا محافظ صفحه است، آن‌ها را از گوشی جدا کنید.

پس از این کار تکه پارچه یا دستمال نرم و بدون پرزی را بردارید و مایعات اطراف گوشی را پاک کنید. در صورتی که شدت آب خوردگی زیاد است از جاروبرقی کمک بگیرید و این آب ها را بکشید. پلاستیک زیپداری را پیدا کنید و آن را پر از برنج خام کنید و آيفون را درون آن قراردهید. برنج خام به شدت جاذب مایعات است و کمک‌کننده خوبی برای از بین بردن مایعات راه یافته به آیفون است. سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع مشکل آبخوردگی آیفون با حضور در مرکز تعمیرات اپل و مراجعه به پارت تعمیر گوشی آیفون 6s plus امکان‌پذیر است.

خرابی تاچ گوشی آیفون 6s plus:

یکی از شایع‌ترین اشکالات پیش آمده در گوشی آیفون 6 اس پلاس اپل، مشکل خرابی تاچ و گلس است. البته این خرابی، غالباً به دلیل بی‌احتیاطی‌های کاربر و وارد شدن ضربه ناگهانی به دستگاه رخ می‌دهد. در صورت خرابی این بخش از دستگاه، اگر همه یا بخشی از صفحه نمایش گوشی iphone 6s plus دچار پیکسل سوختگی یا سایر آسیب‌ها شود به طوری که نمایش تصویر مختل گردد، ال سی دی نیاز به تعویض خواهد داشت.

اگر در اثر ضربه و یا فشار، تاچ گوشی عملکرد درستی نداشته باشد، از آنجایی که تاچ و ال سی دی در گوشی iphone 6s plus به یکدیگر متصل هستند، می‌بایست ال سی دی تعویض شود. به طور کلی تشخیص امکان یا عدم امکان تعمیر این بخش از دستگاه، صرفاً پس از بررسی تخصصی آیفون و عملکرد آن مشخص خواهد شد. سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش با حضور در مرکز تعمیرات اپل و مراجعه به پارت تعمیر گوشی آیفون 6s plus امکان‌پذیر است.

 

خرابی اسپیکر گوشی آیفون 6s plus:

برای تعمیر اسپیکر گوشی آیفون 6s plus روش پیشنهادی نخست آن است که دکمه ولوم بالای صدا را فشار دهید و در زمانی که پیامی مربوط به صدا روی صفحه نمایش پدیدار می شود، دقت کنید که صدا روی حالت هدفون نباشد. دیگر آنکه از کاور نشدن اسپیکر و هدفون گوشی‌تان مطمئن گردید. درادامه از یک قلم مو استفاده کنید و گردوغبار انباشته شده در آن را پاک نمایید.

در ارتباط با اسپیکر نیز می‌توانید ضربه آرامی به این بخش از دستگاه وارد نمایید تا اگر چیزی راه آن را مسدود کرده است خارج شود. از قطع بودن اتصال بلوتوث گوشی‌تان مطمئن گردید. دکمه قفل و هوم گوشی موبایلتان را برای 10 ثانیه بگیرید و نگه دارید تا گوشی ری‌استارت شود. در صورتی که مشکل صدای گوشی اپل با این روش‌ها حل نشد، احتمالاً اسپیکر گوشی موبایلتان به دلیل آسیب، نیازمند تعمیرات سخت افزاری است. برای بررسی دستگاه و اطمینان از این موضوع می‌توانید به مرکز تعمیر گوشی اپل، پارت گوشی تعمیر گوشی آیفون 6s plus مراجعه کرده و دستگاه خود را به کارشناسان بسپارید.

مشکل آنتن‌دهی گوشی آیفون 6s plus:

با توجه به اینکه علل مختلفی برای آنتن ندادن گوشی آیفون 6s plus وجود دارد، راهکارهای موجود جهت رفع این مشکل نیز متعدد است. برخی از رایج ترین علل آنتن ندادن گوشی آیفون عبارت است از بهم خوردن تنظیمات شبکه گوشی، آنتن ندادن به علت لوزام جانبی گوشی، وارد شدن فشار به سیم کارت و ضربه خوردن گوشی، قرار گفتن در نقطه جغرافیایی که از نظر آنتن دهی دچار مشکل است، مشکل سخت افزار مخصوص آنتن دهی گوشی و عدم شناسایی سیم کارت، فرسوده شدن سیم کارت، تمیز کردن یا تعویض آن، قرار گرفتن در کنار اشیایی که آنتن دهی را مختل می‌کنند و … .

برای رفع این اشکال بهتر است ابتدا علت آنتن ندادن گوشی آیفون خود را طی یک فرآیند عیب یابی صحیح شناسایی نمایید. پس از عیب یابی صحیح دستگاه می توانید راهکار مناسب دستگاه خویش را بر روی آن پیاده سازید. سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع مشکل آنت ندادن آیفون 6 با حضور در مرکز تعمیرات اپل و مراجعه به پارت تعمیر گوشی آیفون 6s plus امکان‌پذیر است.

منبع : نمایندگی موبایل آیفون 6s plus



:: برچسب‌ها: تعمیر آیفون , نمایندگی آیفوندر ایران , نمایندگی اپل در ایران , تعمیر گوشی آیفون 6s plus ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

در این مقاله برآنیم تا آموزش تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو را با شما کاربران گرامی به اشتراک بگذاریم. در صورتی که LCD لپ تاپ شما نیز در طول روزهای اخیر دچار خرابی شده و نیاز به تعویض آن پیدا کرده‌اید، می توانید با طی مراحل درج شده در این مقاله، تعویض و تعمیر ال سی دی آن را به سرانجام برسانید.

توصیه می شود در صورتی که دانش فنی و تجهیزات مورد نیاز جهت تعویض ال سی دی لپ تاپ را ندارید، از دستکاری دستگاه خودداری کرده و جهت این کار به یکی از مراکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ مراجعه نمایید. در بخش‌های آتی آموزش تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو به صورت مرحله به مرحله ارائه شده است.

آموزش تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو

تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو

برای تشخیص ضرورت تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو می‌توان لپتاپ را به یک مانیتور خارجی از طریق پورت VGA متصل کرد. اگر لپتاپ شروع به کار کرد و مانیتور وصل شده به آن روشن شد بدان معناست که مشکل تنها مربوط به صفحه نمایش است و بنابراین باید صفحه نمایش را با LCD جدید جایگزین کرد. اگر صفحه نمایش لپتاپ مشکی باقی ماند و یک تصویر کم‌نور در LCD لپتاپ مشاهده شد ممکن است اینورتر لپتاپ خراب باشد که به آسانی قابل جایگزین است.

در هر حال اگر به هر دلیل ال سی دی لپ تاپ شما دچار خرابی شده و نیاز به تعویض دارد می توانید با انجام مرحله به مرحلۀ دستورالعمل زیر آنرا تعویض نمایید. توجه داشته باشید که انجام این مراحل بهتر است توسط کارشناسان تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو انجام شود و کاربران عادی از انجام این کار خودداری نمایند. (نکته: مطالب ارائه شده در باب آموزش تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو برای لپ تاپ لنوو G570 است و ممکن است برای سایر لپ تاپ‌های این برند مناسب نباشد).

(نکته: پیش از اقدام به تعویض LCD لپ تاپ، گارانتی دستگاه را چک نمایید. در صورتی که گارانتی دستگاه هنوز معتبر باشد، از دستکاری دستگاه خودداری کرده و به نمایندگی‌های رسمی لنوو مراجعه نمایید).

مراحل آموزش تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو

جداسازی کابل ویدئو:

در این مرحله از تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو، می‌بایست کابل ویدئو را از پشت صفحه نمایش جدا سازید. این کار را با احتیاط انجام دهید زیرا کابل ویدئو به راحتی آسیب می بیند. در ادامه می بایست ۸ پیچی (۴ پیچ در هر طرف) که لولاها را به صفحه متصل می کند حذف نمایید.

آماده‌سازی ال سی دی نو:

در این مرحله می بایست ال سی دی جدید را روی کیبورد لپ تاپ قرار دهید تا در مراحل بعد آمده نصب شود. در این مرحله نیاز است اطمینان یابید که چیزی روی صفحه کلید قرار نگرفته است تا صفحه ال سی دی خراشیده نشود.

 

جایگزینی صفحه نمایش:

برای جایگزینی صفحه نمایش، ابتدا ال سی دی جدید را روی کیبورد، به سمت پایین قرار دهید و لولاها را با سوراخهای هر دو طرف صفحه تنظیم نمایید. در ادامه با استفاده از پیچ گوشتی سر فیلیپس، ۸ پیچ (۴ در هر طرف) را ببندید.

نصب کابل ویدئو:

این مرحله از تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو اختصاص به نصب کابل ویدئو دارد. در این مرحله می توانید کابل ویدئو را نصب نمایید. این کار را با احتیاط انجام دهید تا از بروز خرابی پیشگیری شود.

بستن پیچ ها:

در این مرحله می بایست چهار پیچی که صفحه و در را با هم نگه می دارند ببندید. زبانه پلاستیکی را برداشته و دو پیچی که دوربین را به کامپیوتر متصل می کنند را ببندید.

وصل کردن کابل برق و باتری

کابل برق و باتری را وصل نمایید و تست کنید که LCD جدید لپ تاپ به صورت صحیح وصل شده باشد و تصویر لپ تاپ به صورت صحیح و کامل بالا بیاید . پس از تست لپ تاپ، می توانید قاب دور ال سی دی را جا بزنید و پس از بستن پیچ های قاب ال سی دی، دستگاه آماده استفاده است.

تهیه ال سی دی مناسب:

ال سی دی مناسب و سازگار با دستگاه خود را تهیه نمایید.

آماده‌سازی ابزار تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو:

ابزارهای مورد نیاز را تهیه کنید و اطمینان یابید که فضای باز زیادی برای کار بر روی دستگاه دارید.

برداشتن پوشش پیچ‌ها:

دو لاستیکی که پیچ‌ها را در لبه های لپ تاپ لپ تاپ لنوو G570 پوشش می دهند را بردارید. (آنها در گوشه های سمت چپ و راست نوار قاب قرار گرفته اند.) در ادامه با استفاده از یک پیچ گوشتی کوچک، ۲ پیچ موجود را باز کنید.

باز کردن قاب جلویی:

در این مرحله می بایست قاب جلویی پلاستیکی دستگاه باز شود. برای این کار خار قسمت مربوطه را با ابزار بازپرداخت پلاستیکی یا پیچ گوشتی کوچک تختخواب پر کنید تا چندین خار باز شود.

آزادسازی خارها:

هنگامی که تعداد کمی از خارها شل شده اند، می توانید با دست آنها را به سمت راست بچرخانید. برای این کار، هر طرف را به سمت خارج و به طرف مرکز صفحه بکشید، تا کلیه خارهای نگهدارنده آزاد شوند.

 

تعمیرات لپ تاپ لنوو

مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو، با همکاری تیمی از مهندسان و کارشناسان این حوزه و با بهره‌‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر، فضایی خلق نموده که در آن می‌توان اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در این دستگاه را رفع و برطرف نمود. در مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو این امکان فراهم شده است تا سرویس‌های تخصصی مرتبط با این دستگاه از جمله تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو را به کاربران آن ارائه داد.

مرکز آموزش تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در حوزه فعالیتی خویش، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در بهینه‌سازی، بهبود و ارتقاء کاربردهای تکنولوژی کشور کوشا باشد.

منبع : تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو



:: برچسب‌ها: نمایندگی لپ تاپ لنوو , تعمیر ال سی دی لپ تاپ , آموزش تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا یکی دیگر از خدمات ارائه شده در مرکز سخت افزار ایران است که توسط تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر دستگاه کپی و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و متدهای این حوزه انجام می‌پذیرد. کاربرانی که دستگاه‌ کپی کونیکا مینولتای آنها در طول روزهای اخیر دچار خرابی و ناکارامدی شده‌ است، می‌توانند با حضور در مرکز سخت افزار ایران و یا از طریق تماس با کارشناسان حاضر در این مجموعه، سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر و بهسازی دستگاه خویش را دریافت نمایند.

مدیریت مرکز تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خویش، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی این مجموعه را گارانتی نموده و به کاربران و مشتریان ارجمند این اطمینان را می‌دهد که سرویس های انجام شده از بالاترین سطح کیفی برخوردارند؛ گارانتی خدمات این مرکز، به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر دستگاه کپی صورت پذیرفته است.

نمایندگی فتوکپی Konicaminolta

تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا در محل

از آنجا که غالب دستگاه‌های کپی، ابعاد و وزن بالایی دارند و امکان جابجایی آنها وجود ندارد، تعمیرات مرتبط با این دستگاه‌ها معمولاً به صورت سرویس در محل انجام می‌پذیرد. مگر آنکه امکان جداسازی قطعه معیوب و تحویل آن به تعمیرگاه کپی وجود داشته باشد. برای استفاده از سرویس تعمیر در محل دستگاه کپی کونیکا مینولتا کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان مرکز سخت افزار ایران تماس گرفته و درخواست خود –مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر دستگاه کپی- را ثبت نمایید.

سرویس‌های ارائه شده در این روش شامل کلیه خدمات نرم افزاری، سخت افزاری، سرویس‌های دوره‌ای دستگاه کپی و تخصصی‌ترین سرویس‌های تعویض قطعات و بهسازی عملکرد دستگاه کپی است. کلیه خدمات ارائه شده در این سرویس، جز در مواردی معدود نظیر شارژ کارتریج، مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیر تخصصی دستگاه کپی کونیکا مینولتا

خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این دستگاه با حضور در این مرکز و یا از طریق سرویس در محل دستگاه کپی قابل دریافت است. برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیر دستگاه کپی Konica Minolta عبارت است از:

تعویض و عیب‌یابی  قطعات کاست و بای‌پس، تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا و تعویض قطعات موتور، رفع خطاهای مربوط به لیزر و لنز، سرویس‌های دوره‌ای دستگاه کپی، عیب‌یابی و اصلاح یونیت لیزر، بررسی و اصلاح یونیت فیوزینگ، عیب‌یابی هیتر، ترمیستور و ترموستات، تعویض دولوپر، عیب‌یابی یونیت کاغذکش و تعمیر آن، شارژ کاتریج، عیب‌یابی یونیت فیدر دستگاه کپی کونیکا مینولتا و اصلاح آن،

تعویض پیکاپ، انجام شارژ‌های پودر سبک و سنگین دستگاه کپی، عیب‌یابی درام و انجام اصلاحات پس از بررسی، تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ، بررسی تغذیه کننده کاغذ و عملکرد صحیح آن در دستگاه کپی کونیکا مینولتا، تعمیر AC power، تعمیرات بخش High Voltage  دستگاه کپی کونیکا مینولتا، تعویض Blank Lamp دستگاه کپی و دیگر خدمات تخصصی مربوط با تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا.

نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا

نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را در دو حوزه تعمیر و فروش، به آنان ارائه نمایند.

کارشناسان مرکز تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا تمامی توان و امکانات خویش را به کار بسته اند تا خدماتی لایق و سزاوار نام کونیکا مینولتا به کاربران آن ارائه دهند. امتیازات دیگر نمایندگی کونیکا مینولتا صرفه‌جویی در زمان و هزینه، سرعت بالای انجام تعمیرات، انجام مشاوره پیش از تعمیر و اعلام نتیجه‌ی نهایی پس از تعمیر و سرویس دستگاه‌هایی است که سایر همکاران قادر به تعمیر آنها نبوده‌اند.

منبع : تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا در محل



:: برچسب‌ها: نماینگی کونیکامینولتا , تعمیر دستگاه کپی کونیکامینولتا , نمایندگی فتوکپی کونیکامینولتا ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

تعمیرات دوربین فیلمبرداری کانن یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین و خبره ترین کارشناسان این حوزه می باشد. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل آنالیز و واکاوی تعداد بیشماری از دوربین های عادی و حرفه ای کانن به ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه ها تسلط یافته و قادر به رفع تمامی اشکالات و عیوبی گشته اند که ممکن است به هر دلیل در این دستگاه ها ایجاد گردند.

در حال حاضر تمامی پارامترهای لازم جهت ارائه خدمات تخصصی مرتبط با تعمیرات دوربین فیلمبرداری کانن در این مرکز فراهم گشته است و کاربران این محصول می توانند با خیالی آسوده دستگاه معیوب خویش را تحویل داده و دستگاهی سالم و بی عیب و نقص را تحویل بگیرند. تعمیرات دوربین فیلمبرداری کانن در این مرکز بر اساس جدیدترین استانداردها و متدهای تعمیر و به دست تیمی از متخصصان حرفه ای این حوزه انجام می پذیرد.

نمایندگی دوربین فیلم برداری کانن

متقاضیان سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر و فروش دوربین فیلمبرداری کانن می‌توانند جهت دریافت خدمات مذکور به نمایندگی کانن مراجعه نمایند. در این مرکز تیمی از خبره‌ترین کارشناسان فروش و تعمیر حضور دارند تا سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را به مراجعان محترم ارائه نمایند. معرفی کامل دوربین فیلمبرداری به مراجعان، شرح ویژگی های دوربین، مقایسه دوربین مورد نظر با سایر دستگاه های هم رده، شرح مزایا و معایب دوربین، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در فروشگاه مرکزی کانن ‌می باشد.

در بخش تعمیر نیز تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با تعمیرات دوربین فیلم برداری کانن اعم از تعمیرات سخت افزاری، تعمیرات نرم افزاری، تعویض قطعات، عیب‌یابی دوربین، تنظیمات تخصصی، آموزش‌های تخصصی کار با دوربین و مواردی از این دست به مراجعان ارائه می‌گردد. مدیریت نمایندگی دوربین فیلم برداری کانن به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را – چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- گارانتی و ضمانت نموده است.تعمیر تخصصی دوربین فیلم برداری کانن

در این بخش به برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و بهسازی دوربین‌های فیلمبرداری کانن که با حضور در نمایندگی کانن قابل دریافت است، اشاره می‌گردد. تعمیرات دوربین در این مرکز بر اساس جدیدترین استانداردها و متدهای تعمیر و به دست تیمی از متخصصان حرفه ای این حوزه انجام می پذیرد. نمایندگی تعمیرات دوربین کانن یکی از تخصصی ترین مجموعه های ارائه دهنده سرویس های مرتبط با انواع دوربین کانن است که در این راه از پیشرفته ترین تجهیزات نظیر دستگاه های ADJUSTMENT استفاده می کند.

تصویر نداشتن ال سی دی دوربین فیلمبرداری:

بروز این اشکال غالباً به دلیل باز و بسته کردن‌های مکرر پنل دوربین اتفاق می‌افتد. باز و بسته کردن‌های مداوم پنل، سبب قطعی کابل و در نهایت قطعی تصویر دوربین می‌گردد. این مورد، یکی از شایع‌ترین اشکالات مشاهده شده در دوربین‌های فیلمبرداری است. برای رفع این اشکال نیاز است تا کابل و لولای دوربین فیلمبرداری کانن تعویض گردد. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش از دستگاه می‌توانید به نمایندگی تعمیرات دوربین فیلم برداری کانن مراجعه نمایید.

گیر کردن لنز دوربین فیلمبرداری کانن:

این اشکال به دلیل انباشته شدن گردوخاک، وارد شدن شن‌ریزه و مواردی از این دست به داخل لنز دوربین اتفاق می‌افتد. در چنین شرایطی معمولا دستگاه با پیغام خطا، خاموش شده و از ادامه‌ی کار باز می‌ماند. معمولا با سرویس دستگاه در این شرایط، مشکل پیش آمده رفع می‌گردد. سرویس‌های تخصصی مرتبط با این اشکال با حضور در نمایندگی تعمیرات دوربین فیلم برداری کانن قابل دریافت است.

تصویر نداشتن ال سی دی :

تصویر نداشتن ال سی دی و خروجی کابل ارتباطی به تلویزیون، همزمان با بروز این اشکال، هیچ‌گونه خروجی تصویر وجود نخواهد داشت و تصویری نیز ضبط نخواهد شد. تجربه نشان داده که به احتمال زیاد، مشکل پیش آمده از سی سی دی یا ورودی تصویر است که اطلاعات تصویر را دریافت نمی‌کند. مورد دیگری که می‌تواند سبب بروز این اشکال شود، خرابی المان های داخل لنز و حتی مدار پردازش تصویر است.

برای تشخیص صحیح علت اشکال پیش آمده می‌بایست مراحل عیب‌یابی با ابزار مخصوص به درستی انجام شود. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش از دستگاه می‌توانید به نمایندگی تعمیرات دوربین فیلم برداری کانن مراجعه نمایید.

پخش تصویر همراه با نوارهای راه راه دیده:

پخش نداشتن تصویر در وضعیت play یا پخش تصویر همراه با نوارهای راه راه دیده ،تجربه کارشناسان ما در مرکز تعمیرات دوربین کانن نشان می‌دهد که این اشکال غالباً به دلیل آلودگی و کثیفی هد اتفاق می‌افتد. در غالب شرایط چنین اشکالی با تمیز کردن هد دوربین رفع می‌گردد.

انجام این کار اگر چه نیاز به احتیاط بالا دارد اما توسط خود کاربر نیز –به شرط آشنایی با این کار و در اختیار داشتن تجهیزات لازم- قابل انجام است. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش از دستگاه می‌توانید به نمایندگی دوربین فیلم برداری کانن مراجعه نمایید.

منبع : نمایندگی دوربین فیلمبرداری کانن



:: برچسب‌ها: تعمیر دوربین فیلمبرداری کانن , تعمیرات دوربین فیلمبرداری کانن , نمایندگی کانن ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

در این مرکز در دو دوره مجزای مبتدی و پیشرفته برگزار می گردد. نیاز متقاضی به دوره ابتدایی یاپیشرفته توسط اساتید حاضر در این مرکز و پس از آنالیز و آزمونهای ابتدایی تعیین خواهد شد.

  • دوره ابتدایی تعمیرات لپ تاپ:

این دوره برای آن دسته از کاربرانی است که اطلاعات چندانی درباره تعمیر لپ تاپ ندارند و نیاز دارند تا دوره ای را جهت آشنایی با تعمیرات لپ تاپ بگذرانند. آشنایی با تجهیزات این حوزه، آشنایی با ساختار کلی لپ تاپ ها و مواردی از این دست در دوره مبتدی تعمیرات لپ تاپ آموزش داده می شود.

  • دوره پیشرفته تعمیرات لپ تاپ:

در این دوره تخصصی ترین آموزش ها و راهکارهای روز دنیا توسط اساتید داخلی و بین المللی ارائه می گردد. برخی از آموزش های انجام شده در این دوره در بخش‌های آتی (دوره های تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ) معرفی خواهند شد.

ویژگی های دوره های برگزار شده در این مرکز عبارتند از:

  • واکاوی و آنالیز فنی لپ تاپ های گوناگون از برندهای متعدد به دست کارورزان
  • آشنایی با ساختار سخت افزاری لپ تاپ های متعدد
  • آشنایی با جدیدترین ترفندهای تعمیر روز دنیا
  • ارائه اطلاعات تئوری در مورد مباحث آموزشی
  • ارائه اطلاعات مورد نیاز فارغ التحصیلان جهت کارآفرینی و خود اشتغالی
  • امکان فعالیت در کارگاههای کارورزی پس از اتمام موفق دوره ها
  • آشنایی با جدیدترین تجهیزات مرتبط با تعمیرات لپ تاپ
  • برگزاری کلاسهای آموزشی با تعداد کمتر از پنج نفر جهت ارتقاء سطح کیفی
  • امکان تقسیط هزینه آموزشی
  • آموزش بیش از ۲۳۰ موضوع آموزشی مفید و کاربردی درباره تمامی برندهای معروف لپ تاپ مانند : Apple, Sony, Asus, Lenovo, Acer, …
  • آشنایی با نصب نرم افزارهای متعدد

مباحث دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ

  • آشنایی با عملکرد مدارات SOUND , RST , PWM , VCORE و ولتاژ های رایج در این بخش ها
  • راههای رفع مشکل ایرادات شایع مدارات RST , PWM , VCORE MAXIM, IC S,CLOCK
  • آشنایی و رفع مشکلات خرابی های مربوط به کیبورد
  • آموزش نحوه تعویض انواع دگمه های کیبرد و رفع مشکلات کابل فلت کیبورد
  • آشنایی با مشکلات رایج صدا ( چیپ صدا و اسپیکر ها )
  • آموزش نحوه تعویض و تشخیص خرابی های آی سی صدا
  • آشنایی با ولتاژ های مدار صدا در انواع لپ تاپ
  • آشنایی کامل با عملکرد CPU و نحوه تست آن ها و تست سوکت های مادربرد
  • شرح کامل بخش های داخلی وایرلس
  • آشنایی با مدار بلوتوث و قطعات تشکیل دهند برد بلوتوث
  • آشنایی کامل با انواع LED , LCD در سایز ها و انوع های مختلف (نحوه تشخیص LCD , LED)
  • آموزش بررسی LED و LCD های شکسته برای تعمیر انواع LED و LCD سوخته
  • بررسی اشکالات هنگ، ریست، داغ کردن لپ تاپ، بالا آمدن رندم ویندوز و اشکال صفحه آبی
  • روشهای نصب ویندوز اصلی، آموزش نصب آی ا اس و ریختن دور سیستم عامل با نصب درایورهای اصلی
  • بررسی قطعات الکترونیکی تشکیل دهنده روی مادربرد لپ تاپ
  • شناخت چیپ های تشکیل دهنده مهم در سخت افزار لپ تاپ
  • آشنایی با درجه حرارت هیتر و هاتگان برای تعویض چیپ روی مادربرد لپ تاپ
  • بررسی شماتیک کلی لپ تاپ و آنالیز مدلهای مختلف در بازار
  • عملکرد کارت دیباگر لپ تاپ برای عیب یابی
  • بررسی کدهای خطای عیب یاب های مختلف لپ تاپ
  • آشنایی با سوکت های مجازی cpu و روش کار با آن
  • آموزش باز و بسته کردن لپ تاپ مک،‌ ایسوس، توشیبا، دل و اچ پی
  • ارتباط قطعات تشکیل دهنده روی برد لپ تاپ
  • نقشه خوانی عمومی لپ تاپ و بررسی یک نوع نقشه
  • آموزش تعمیر و تعویض جک پاور انواع لپ تاپ
  • آشنایی با ولتاژ های انواع آداپتور سوکت شارژ آداپتور و مدار پاور
  • آشنایی کامل با ساختار یا استراکچر شارژر لپ تاپ
  • آموزش تعمیر و تعویض سوکت های مادربرد اعم از
  • USB , SERIAL , HDMI , LAN

دوره های تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ

در دوره تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ ، نکات کلیدی در عیب یابی و تعمیرات لپ تاپ آموزش داده می شود. مباحث تعمیراتی لپ تاپ ، تعمیر وتعویض قطعات به صورت کامل شرح داده شده و کارآموز ملزم به اجرای عملی تعمیرات در کارگاه  می شود. آموزش جدیدترین روش های تعمیرات لپ تاپ، آشنایی با تجهیزات تعمیر و بازیابی، آشنایی با تکنولوژی های بکاررفته در لپ تاپ ها و… از جمله مباحث این دوره می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

دوره تعمیرات پرینتر شامل دو دوره ی تخصصی و عمومی است. در دوره ی عمومی سعی بر این است که کارآموز تعمیرات پرینتر با نکات اولیه ، قطعات پرینتر و چگونگی تعمیرات آن آشنا شود. اصطلاحات رایج در تعمیرات پرینتر و نکات کاربردی اولیه به صورت نظری و عملی در این مرحله به کارآموز آموزش داده می شود.

پس از طی این دوره اگر کار آموز توانایی لازم را برای ورود به دوره ی تخصصی داشته باشد پس از کسب نمره ی قبولی در آزمون و دریافت مدرک معتبر از مرکز سخت افزار ایران وارد دوره ی آموزش تخصصی تعمیرات پرینتر می شود. در این دوره مباحث پیچیده تر و نکات تخصصی به متقاضیان آموزش داده خواهد شد. در ادامه به بررسی مباحث دوره های عمومی و تخصصی تعمیر پرینتر می پردازیم.

دوره عمومی تعمیرات پرینتر

در دوره عمومی تعمیرات پرینتر ، داوطلبان گرامی با ساختار پرینترهای متعدد، قطعات هر یک از آنها و کارکردشان آشنا می شوند تا در مرحله بعد، آموزش های تخصصی مرتبط با تعمیر و بهسازی هر یک را بیاموزند. این دوره مناسب برای داوطلبانی است که هیچ گونه آشنایی با پرینتر ندارند و یا قصد دارند تا با آموزش های ابتدایی، پایه های تخصصی خویش را استحکام بخشند. (توجه داشته باشید که نیاز متقاضی به دوره ابتدایی یا پیشرفته توسط اساتید حاضر در این مرکز و پس از آنالیز و آزمونهای ابتدایی تعیین خواهد شد.)

دوره تخصصی تعمیرات پرینتر

دوره تخصصی تعمیرات پرینتر مناسب برای آندسته از داوطلبانی است که دوره عمومی تعمیر پرینتر را پشت سر گذاشته و قصد دارند تا تخصصی ترین ترفندها و شیوه های تعمیر این حوزه را بیاموزند. اساتید مجرب و باتجربه ما در دوره آموزش تعمیرات پرینتر تخصصی ترین شیوه ها و ترفندهای تعمیر پرینتر را با داوطلبان در میان می گذارند و پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه را معرفی می نمایند. مباحث نظری این دوره گام به گام به صورت عملی تجربه می گردد.

سرفصل های آموزش تعمیرات پرینتر

  • آموزش انواع سنسور های بکار رفته در چاپگر ها و پرینتر های سوزنی
  • آموزش تعمیرات پرینتر صدور قبض (مربوط به صندوق های فروشگاهی )
  • آموزش شارژ کارتریج ، انواع پرینتر های لیزری و جوهر افشان
  • آموزش نحوه ی تعویض بایوس و ریست کردن پرینتر
  • سرفصل آموزش تعمیرات پرینتر تک کاره و چندکاره
  • آشنایی با انواع دستگاه پرینتر های رنگی ، سیاه و سفید ، جوهر افشان و لیزری
  • آشنایی با اجزای تشکیل دهنده پرینتر های تک کاره و چند کاره
  • آشنایی با یونیت فیوزینگ و قطعات آن و نحوه ی تعویض کلیه قطعات معیوب
  • آشنایی با یونیت لیزر
  • آشنایی با انواع کارتریج دتگاه پرینتر و نحوه ی شارژ کردن کارتریج های سیاه سفید ، رنگی، لیزری و جوهر افشان
  • آشنایی با انواع برد دستگاه های پرینتر تک کاره و چند کاره
  • آشنایی با تجهیزات اسکنر ، فکس و دستگاه پرینتر
  • آشنایی با اجزاء موتور، کرییر و کلاج دستگاه پرینتر
  • آموزش بلوک دیاگرام و قسمت های مختلف در تعمیر پرینتر
  • آموزش عیب یابی و باز و بسته کردن در تعمیر پرینتر
  • آموزش تعمیرات پرینتر و برطرف کردن مشکلات گرفتگی جوهر افشان
  • آموزش تعمیرات پرینتر و معرفی ابزار ها و وسایل مورد نیاز برای باز کردن نازل جوهر
  • آموزش تعمیرات پرینتر و تحلیل و بررسی ایرادات نوار انکودر
  • آموزش تعمیرات پرینتر و تحلیل و بررسی ایرادات پلیت تایمینگ
  • آموزش تعمیرات پرینتر ر شناسایی انواع پودر پرینتر و نحوه ی استفاده درست از آنها
  • آموزش کار با بوبین و خطا های رایج در پرینتر ها
  • آموزش برطرف نمودن ایرادات مربوط به تونر زائد در پرینتر ها
  • آموزش برطرف نمودن مشکلات مربوط به داکتر بلید در پرینتر ها
  • آموزش تعمیرات پرینتر و بررسی مشکلات مربوط به پنل پرینتر
  • آموزش طریقه تعویض ریبون در پرینتر ها
  • آموزش بررسی خطاهای مربوط به ریبون در پرینتر ها
  • آموزش صحیح نحوه باز و بت کردن ، منوال ، جنرال . سرویس کردن دستگاه های پرینتر تک کاره و چند کاره

تماس با مرکز آموزش تعمیرات پرینتر

جهت تماس با مرکز آموزش تعمیرات پرینتر می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در بخش «تماس با ما» همین وبسایت وبسایت اقدام نمایید. در بخش «تماس با ما»، شماره‌های تماس مرکز سخت افزار ایران درج شده است. شما کاربران گرامی ‌می‌توانید از طریق شماره‌های مذکور با بخش آموزش تعمیرات پرینتر تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید. دپارتمان تخصصی آموزش تعمیرات پرینتر در طول سالهای اخیر، با تکیه بر مهندسان جوان و کارآزموده خویش، خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ آموزش تعمیرات پرینتر عرضه داشته و توانسته است با تلاشهای شبانه روزی، تخصصی ترین خدمات مرتبط را به متقاضیان ارائه دارد.

اطمینان داشته باشید که کارشناسان آموزشی ما با صبر و شکیبایی پاسخگوی کلیه پرسش‌ها و ابهامات شما خواهند بود. توصیه می‌شود در طول این تماس کلیه اطلاعات مورد نیاز خود نظیر مدت زمان دوره، تاریخ شروع دوره، شیوه ثبت نام، هزینه دوره، امکان یا عدم امکان جذب به بازارهای کار پس از اتمام دوره و مواردی از این دست را مورد پرسش قرار دهید.



:: برچسب‌ها: دوره های اموزشی تعمیر پرینتر , اموزش تعمیرات پرینتر , کلاس های اموزشی تعمیر چاپگر ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

یک عامل مهم در شارژ خوب، توجه به شیوه صحیح باز و بسته کردن کارتریج و داشتن تجهیزات لازم جهت انجام این کار است.  بدیهی است نبود دانش و تخصص کافی در این زمینه و استفاده از ابزارهای عمومی (مثل انبردست، پیچ‎گوشتی و چکش) به جای ابزارهای تخصصی و احیاناً ضربه زدن بی‎مورد، باعث خرابی کارتریج می‎شود. در این میان کارتریج پرینترهای لیزری رنگی بسیار ظریف تر و حساس تر است و نیازمند توجه و دقت بالایی است.

توجه داشته باشید که روش شارژ کارتریج یک کار سلیقه‎ای نیست بلکه یک کار علمی است و می بایست با درنظر داشتن تمامی پارامترها و شرایط لازم انجام پذیرد. شما کاربران گرامی با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی سرویس های مرتبط با بهسازی این دستگاه را دریافت نمایید. نوعِ عملیات شارژ کارتریج پرینتر اچ پی در این مرکز بسته به نوع دستگاه متفاوت است و بر اساس استانداردهای ذکر شده از سوی شرکت سازنده انجام می پذیرد.

کارتریج و عملکرد آن

کارتریج یا تونر همان منبع تأمین رنگ در چاپگرها است. بسته به نوع دستگاه چاپ، تعداد تونر و رنگ موجود در آنها متفاوت است. برای مثال چاپگرهای جوهر افشان امروزی –چاپگرهای معمولی جوهرافشان- دارای چهار تونر مجزا و طبیعتاً چهار رنگ جدا از یکدیگرند. این رنگ ها عبارتند از: cyan (آبی)، magenta (قرمز) و‌ (yellow) زرد که به همراه آن‌ها یک رنگ سیاه نیز وجود دارد. چاپگرهای جوهر افشان به وسیله پاشیدن قطرات ریز جوهر روی یک صفحه کاغذ از طریق منافذ ریزی که در هد وجود دارد، باعث به وجود آوردن تصاویر سیاه و سفید و رنگی در حد کیفیت مناسب می‌شود.

در سری قدیم چاپگرهای جوهرافشان، کارتریج‌های سه رنگ اصلی به یکدیگر متصل بودند و در صورت تمام شدن یکی از رنگ‌ها شما مجبور به تعویض هر سه رنگ بودید. ولی در چاپگرهای امروزی، محل قرار گیری هر کارتریج از کارتریج دیگر جدا شده است. شما کاربران گرامی در صورت نیاز به خدمات مرتبط با شارژ کارتریج می توانید به مرکز تعمیر و شارژ کارتریج پرینتر اچ پی مراجعه نمایید.

تعویض کارتریج چاپگر

تعویض کارتریج چاپگر اچ پی به دلیل مصرفی بودن این بخش از دستگاه، هر از چند گاهی می بایست انجام شود. زمان این کار بسته به نوع دستگاه و مدل آن متفاوت است. برای مثال چاپگرهای سیاه و سفید لیزری معمولاً پس از چاپ ۲ هزار صفحه، به شارژ و یا تعویض کارتریج نیاز پیدا می کنند. حال آنکه این زمان در چاپگرهای رنگی کمتر و سریع تر است.

بسیاری از کاربران، به اشتباه، تصور می کنند که اگر ماهی یک یا دو برگ چاپ رنگی از چاپگرهایشان بگیرند، حداقل تا دو سال نیازی به شارژ و یا تعویض کارتریج چاپگر اچ پی نخواهند داشت. این در حالی است که تعویض و شارژ کارتریج پرینتر اچ پی ارتباطی به این موضوع نداشته و اگر از چاپگرهای رنگی حداقل دوبار در هفته استفاده نشود جوهر آنها خشک شده و شارژ آنها بی نتیجه است. بنابراین بهتر است هم در مورد میزان استفاده از این دستگاه و هم در مورد زمان تعویض کارتریج چاپگر دقت و احتیاط لازم را داشته باشید.

نمایندگی تعمیر چاپگر

نمایندگی تعمیر چاپگر یک درگاه امن و مطمئن است که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. این نمایندگی مسئولیت عیب یابی و تعمیر انواع چاپگر ها در مدل ها و برند های مختلف را بر عهده دارد. منظور ما از چاپگر تنها دستگاه کپی و پرینتر نیست، بلکه انواع اسکنر ها و دستگاه های فکس هم مد نظر است. نمایندگی تعمیر چاپگر در واحد های جداگانه و مستقل هر یک از این چاپگر ها را مورد بررسی قرار می دهد و پس از یک عیب یابی دقیق و درست، مسیر تعمیر را انتخاب و اجرا می کند.

به عنوان کاربری از کاربران انواع چاپگر ها اگر هم اکنون با مشکلاتی روبه رو هستید، تماس بگیرید و در اسرع وقت مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین خدمات را مورد استفاده قرار دهید. امکانات و تسهیلات تکمیلی این نمایندگی از خدمات سرویس در محل شروع می شود و تا تعویض قطعه با نمونه های اورجینال و تهیه بهترین و سازگارترین مواد مصرفی و بسیاری دیگر از خدمات مفید و کاربردی ادامه دارد. تمام سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

سوالات متداول تعمیر چاپگر

مرکز تعمیر چاپگر با ترکیبی از کارشناسان نخبه و فناوری‌های پیشرفته، توانسته است مشریان خویش را از تعمیرات تخصصی چاپگر بهره مند سازد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت وجود پرسش و ابهام در این رابطه، با کارشناسان ما تماس بگیرید و تخصصی ترین پاسخ ها و راهنمایی های ممکن را دریافت نمایید.

سوالات متداول مرتبط با محصولات چاپ به ویژه سوالات متداول تعمیر چاپگر از طریق فضای زیر با شما در میان گذاشته خواهد شد.



:: برچسب‌ها: تعمیر چاپگر , تعمیر تخصصی چاپگر , شارژ کارتریج در محل ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

نمایندگی تعمیرات اپسون

در نمایندگی مرکزی اپسون واحدی جدا و مستقل برای تعمیرات وجود دارد. این واحد تعمیراتی در تعمیرگاه های مجزا و منفک، هر یک از محصولات اپسون را از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد. ابزار و تجهیزات بسیار مدرن و پیشرفته در واحد تعمیرات پرینتر Epsonفراهم است. تکنسین ها با استفاده از این ابزار و تجهیزات بسیار مدرن و پیشرفته و با تکیه بر دانش و مهارت خود بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهند.

همچنین آرشیوی از قطعات اصل و اورجینال محصولات اداری و دفتری اپسون نیز در نمایندگی اپسون در دسترس است تا مسیر تعویض هم با امنیت کامل طی شود. نمایندگی اپسون در بخش خدمات تعمیر و نگهداری ماشین های اداری اپسون شرایطی مساعد برای تعمیر و نگهداری محصولات این کمپانی فراهم کرده است.

با انتخاب این نمایندگی، شما بهترین انتخاب را برای دریافت خدمات تعمیراتی خواهید داشت، زیرا استانداردهای واحد تعمیرات نمایندگی اپسون برای ارائه بهترین خدمات با بالاترین معیارهای شرکت اپسون مطابقت دارد. تمامی این سرویس ها و خدمات همراه با ارائه ضمانت نامه های معتبر و کتبی است.

 

خدمات تعمیر در محل نمایندگی اپسون

یکی از سرویس های ویژه نمایندگی اپسون ، سرویس در محل است که زیرمجموعه خدمات واحد تعمیرات اپسون است. اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که به هر دلیلی نمی توانید برای دریافت خدمات تعمیراتی به تعمیرگاه های اپسون مراجعه کنید، می توانید با خیال راحت از خدمات سرویس در محل نمایندگی اپسون استفاده کنید. به کمک این سرویس بدون هیچ دغدغه و نگرانی، دستگاه شما تعمیر و ترمیم می شود. در این سرویس تعمیرکار به محل اعزام می شود.

در این سرویس هیچ گونه محدودیتی در خدمات رسانی وجود ندارد و همه محصولات اپسون عیب یابی و تعمیر و ترمیم می شود. تنها کافی است با واحد تعمیرات در نمایندگی اپسون تماس بگیرید و درخواست استفاده از این سرویس را ثبت کنید، پس از آن منتظر بمانید تا پس از انجام هماهنگی های اولیه، تعمیرکار در محل حاضر شود و تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه معیوب شما را برطرف کند.

نمایندگی اپسون در خدمت تمام کاربران تهرانی و شهرستانی است تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به آنها ارائه دهد. احتمالا به عنوان کاربر محصولات اپسون می دانید که شرکت اپسون یک شرکت ژاپنی است که درسال 1942 تأسیس شده است. این کمپانی بیش از 6 دهه در تولید انواع ماشین های اداری و تجهیزات آموزشی هوشمند سابقه فعالیت دارد.

از جمله محصولات این کمپانی باید به پرینتر لیزری اپسون، پرینتر جوهر افشان اپسون، ویدئو پروژکتور اپسون، پرینتر سوزنی اپسون و کارتریج اپسون اشاره کرد. در نمایندگی مرکزی اپسون می توانید با استفاده از امکانات برتر و بهتر در حوزه فروش و تعمیرات خدماتی درخور و شایسته دریافت کنید. صفر تا صد خدمات در نمایندگی اپسون همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی است.

منبع :  نمایندگی رسمی Epson



:: برچسب‌ها: Epson , نمایندگی اپسون , نمایندگی مرکزی اپسون ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 | نظرات ()