نوشته شده توسط : ihc

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ

مرکز تعمیرات لپ تاپ

مرکز تعمیرات لپ تاپ افتخار دارد تا شما را برای تعمیرات انواع لپ تاپ همراهی کند. بدین منظور ما با بهره مندی از بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران به شما کمک می کنیم تا در کمترین زمان لپ تاپ خود را تعمیر کنید. هدف مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ ارائه ی بهترین خدمات و جلب رضایت شما کاربران گرامی می باشد.

ما سالهاست بر پایه ی دو اصل تعهد و تضمین کیفیت به خدمت رسانی به شما می پردازیم. مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ دارای بخش های مختلفی است که هریک از بخش ها متخصصان مربوط به خود را دارد و به مدرن ترین امکانات مجهز شده است. در راستای آسودگی خیال شما گرامیان این مرکز برای تعمیرات لپ تاپ تنها از قطعات اورجینال استفاده می کند. تضمین کیفیت ما رضایت شما متقاضیان گرامی می باشد.

مرکز تعمیرات لپ تاپ برترین ها را برگزیدیده تا بهترین باشد. لازم است بدانید لپ تاپ به دلیل سیستم حساسی که دارد نیازمند مراقبت بسیار می باشد، به همین منظور تعمیرات لپ تاپ بهتراست  به دست متخصصین مجرب و کارآزموده حاضر در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ صورت بگیرد. تعمیرکارانی  که داری مهارت و دانش مورد نیاز در این زمینه نیستند ممکن است علاوه برعدم تعمیر دستگاه ، موجب آسیب رسیدن به دیگر قطعات آن شوند.

 

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ پس از انجام عملیات مرتبط با عیب یابی صحیح و اصولی دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر لپ تاپ شناسایی گشته و بر روی دستگاه اِعمال می گردند. پیاده سازی اصولی و گام به گام مراحل تعمیر در این مرکز، سبب گشته تا غالب اشکالات ایجاد شده در این دستگاه ها مرتفع گشته و لپ تاپ ها کیفیت اولیه خویش را بازیابند.

بد نیست بدانید که نمایندگی تعمیرات لپ تاپ یکی از مراکز تخصصی پیشرو در حوزه تعمیرات نوت بوک و لپ تاپ است که سرویس های انجام شده در آن با استفاده از تجهیزاتی پیشرفته و مدرن همچون  BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد.‌

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس با تجهیز فضای خود به حضور مجرب‌ترین تعمیرکاران لپ تاپ و پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی، در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لپ تاپ را به متقاضیان ارائه دهد. کاربران لپ تاپ های ایسوس می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و خرابی در دستگاه مورد استفاده‌شان به مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس مراجعه کرده و پس از حضور در پارت تخصصی مربوطه (پارت تعمیرات سخت افزاری یا تعمیرات نرم افزاری) سرویس‌های مورد نیاز را دریافت نمایند. کلیه سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس ، به دلیل اطمینان از بالا بودن سطح کیفی خدمات، مشمول گارانتی و ضمانت است. (جز در مواردی معدود نظیر بازیابی اطلاعات)

تعمیرات لپ تاپ لنوو 

اگر کاربر یکی از لپ تاپ های لنوو هستید و در استان البرز نیز ساکن هستید، می توانید برای بررسی مشکلاتی که در دستگاه شما حادث شده است، به مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در کرج مراجعه کنید. این مرکز تحت حمایت نمایندگی مجاز تعمیر لپ تاپ در کرج راه اندازی شده است که اختصاصا مسئولیت تعمیرات انواع لپ تاپ های لنوو را بر عهده دارد. تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ لنوو در این مرکز بررسی، ارزیابی و برطرف می شود.

تعمیرات لپ تاپ ایسر

تعمیرات لپ تاپ به دلیل پیچیدگی های این دستگاه لازم است توسط متخصصان انجام شود. رایج ترین عیوب لپ تاپ ها عبارت است از : شکستگی لولای لپ تاپ ، آسیب دیدگی مادربرد لپ تاپ ، روشن نشدن لپ تاپ ، روشن نشدن نمایشگر لپ تاپ ، هنگ کردن های پی در پی ،  کند شدن سیستم و…  . تمامی این عیوب با مراجعه به واحد تعمیرات لپ تاپ قابل تعمیر می باشند. متخصصان واحد تعمیر لپ تاپ ایسر با تمامی بخش های نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ آشنا بوده و با عیب یابی های دقیق کلیه ی اشکالات دستگاه را برطرف می کنند. تعویض قطعات فرسوده ی لپ تاپ با نمونه های اصلی یکی دیگر از خدماتی است که در نمایندگی ایسر ارائه می شود.

تعمیرات لپ تاپ سونی

تعمیرات لپ تاپ سونی در این مرکز در دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری ارائه می‌گردد. در واحد تعمیرات سخت افزاری، مهندسان سخت افزار با در اختیار داشتن به‌روزترین ابزارآلات تعمیر، ارائه‌دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات می باشند.

در این بخش به سبب آن‌که تجهیزات مورد نیاز بر اساس استانداردهای بین‌المللی تهیه گشته‌اند، این امکان برای کارشناسان تعمیر فراهم شده تا هوشمندانه‌ترین عملیات را جهت ترمیم و تعمیرات لپ تاپ سونی انجام دهند. ویژگی دیگر این بخش حضور کارشناسان زبده و کارآمدی است که ضمن بهره‌مندی از دانش فنی مورد نیاز، از سال‌ها سابقه کار در حوزه تعمیر لپ تاپ سونی برخوردارند.

بهره‌مندی این مرکز از دستگاه پی سی pc3000 سبب گشته تا این مجموعه از معدود مراکزی باشد که قادر به بازیابی بخش عمده اطلاعات از دست رفته باشد. شما کاربران گرامی می توانید با بروز هر گونه اختلال در دستگاه هایتان به واحد تعمیرات لپ تاپ سونی مراجعه نمایید و شاهد بازیابی کیفیت اولیه دستگاه تان باشید.

تعمیرات لپ تاپ دل

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل منحصر به موردی خاص نیست و کلیه سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با  این دستگاه را شامل می‌گردد. مراجعان محترم، پس از حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل، بسته به نوع اشکال پیش آمده در دستگاه‌شان، به یکی از دو پارت تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری لپ تاپ راهنمایی می شوند تا سرویس‌های تخصصی مورد نیاز بر لپ تاپ معیوب‌شان اِعمال گردد.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ Samsung

نمایندگی تعمیر لپ تاپ Samsung ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر، تعویض قطعات، بهسازی و ترمیم کلیه مدلهای لپ تاپ به متقاضیان است.

کاربران کلیه لپ تاپ های سامسونگ می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه مورد استفاده خود، به نمایندگی لپ تاپ سامسونگ مراجعه کرده و پس از حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ سامسونگ، سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند. سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ سامسونگ منحصر به موردی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با لپ تاپ های سامسونگ را شامل می‌گردد.

شایان ذکر است در مرکز تعمیرات سامسونگ در صورت محرز شدن خرابی کامل یک قطعه و نیاز به تعویض آن، با صاحب دستگاه تماس گرفته شده و جهت این کار از وی کسب اجازه صورت می‌پذیرد.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ hp

نمایندگی تعمیر لپ تاپ hp یک نمایندگی اختصاصی در حوزه لپ تاپ اچ پی است. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ اچ پی در این نمایندگی معتبر و مطمئن، ریشه یابی و برطرف می شود. این نمایندگی واحد های تعمیراتی خود را به صورت مجزا و مستقل راه اندازی کرده است. در هر واحد ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته در اختیار تعمیرکاران و تکنسین ها قرار داده است. تعمیرکاران و کارشناسان نمایندگی تعمیر لپ تاپ hp در حوزه کاری خود سال ها تجربه موفق و درخشان دارند.

ساختار درونی انواع لپ تاپ های اچ پی را به خوبی می شناسند و می توانند با انجام عیب یابی های دقیق و موشکافانه، مسیر تعمیر و ترمیم را انتخاب و اجرا کنند. این نمایندگی معتبر به آرشیوی مجهز از لوازم جانبی نیز دسترسی دارد. به این ترتیب عملیات تعویض را نیز با کیفیت بالا انجام می دهد. تمام خدمات نمایندگی تعمیر لپ تاپ hp همراه با تضمین های معتبر کیفیت است.



:: برچسب‌ها: تعمیرات لپ تاپ , نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

تعمیرات دوربین کانن

تعمیرات دوربین کانن یکی از خدمات تخصصی مورد نیاز کاربران دوربین های کانن است که در این مرکز، توسط تیمی از زبده ترین و متخصص ترین کارشناسان این حوزه (حوزه تعمیرات دوربین کانن) انجام می پذیرد. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل آنالیز و واکاوی تعداد بیشماری از دوربین های عادی و حرفه ای کانن به ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه ها تسلط یافته و قادر به رفع تمامی اشکالات و عیوبی گشته اند که ممکن است به هر دلیل در این دستگاه ها ایجاد گردند.

شما کاربران گرامی می توانید در صورت مشاهده هر گونه نقص و اختلال در دوربین های کانن، به مرکز تعمیرات دوربین کانن مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت کنید. کلیه سرویس ها و خدمات ارائه شده در این مرکز به دلیل اطمینان از سطح مهارت و تخصص کارشناسان این مرکز با ارائه گارانتی و ضمانت انجام می پذیرد.

تعمیرات دوربین کانن

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

کاربران تمامی مدلهای دوربین کانن می‌توانند در صورت مواجهه با هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه مورد استفاده‌شان به نمایندگی تعمیر دوربین کانن مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند.

برخی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر دوربین Canon عبارتند از: تعمیر مشکل عدم نمایش تصویر توسط LCD، رفع مشکل عمل نکردن قسمت لمسی پنل، رفع ایراد شطرنجی شدن تصویر، رفع مشکل فریز شدن تصویر و … . علاوه بر این در نمایندگی تعمیر دوربین کانن تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، بهسازی، تعویض قطعات، ترمیم، عیب‌یابی مرتبط با انواع دوربین کانن به مراجعان ارائه می‌گردد. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز مشمول گارانتی و ضمانت است.

خدمات تعمیر دوربین کانن

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر دوربین کانن منحصر به اشکالی خاص و یا مدلی ویژه از این دستگاه نیست و کاربران کلیه دوربین‌های کانن می‌توانند در صورت مواجهه با هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه مورد استفاده خود به نمایندگی تعمیرات دوربین کانن مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند.

برخی از خدمات قابل دریافت در مرکز تعمیر دوربین کانن عبارتند از: تعمیر انواع لنز، تعمیر صفحات نمایشگر  (LCD & LED)، رفع هنگ دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری ، تعمیر برد سوخته دوربین، تعمیر آبخوردگی دوربین دیجیتال و خرابی مدار، تعمیر فلش‌های حرفه‌ای دوربین عکاسی، پروگرام بایوس و رفع مشکلات نرم افزاری آنها، تعویض جک ها روی برد، رفع اشکال کثیف بودن هد دوربین و …. .

عیب یابی و تعمیر سنسور دوربین:‌

با توجه به نقش ویژه سنسور دوربین کانن، هرگونه آسیب دیدگی این قطعه ثبت تصاویر را نامکن کرده و به عبارتی دوربین را بلااستفاده می کند. عواملی همانند ضرب خوردگی، رطوبت، برودت، حرارت و هر نوع به هم خوردگی تعادل آب و هوایی بر کلیه قطعات دوربین به خصوص سنسور دوربین Canon موثر بوده و کارایی آن را تحت تاثیر قرار می دهد.

به یاد داشته باشید در صورت  آسیب دیدگی این قطعه لازم است در مدت زمانی کوتاه برای تعمیرات آن اقدام کنید. در صورتی که آسیب دیدگی سنسور دوربین کانن به موقع برطرف نشود مشکلات بسیاری برای دوربین ایجاد خواهد شد.

عیب یابی و تعمیر CCD دوربین کانن:

این قطعه از قطعات ثابت در دوربین به شمار رفته و معمولا نیاز به تعمیر و تعویض ندارد. اما در صورت هر گونه آسیب دیدگی لازم است توسط نیروی متخصص بررسی و تعمیر شود. همان‌طور که می‌دانید قطعات دوربین بسیار حساس بوده و تحت تاثیر عواملی چون برودت، حرارت، ضرب خوردگی دچار آسیب های جدی می شوند.

در نتیجه برای جلوگیری از خرابی دستگاه خود و حفظ عملکرد درست آن از هر گونه بی احتیاطی هایی مثل قرار دادن دوربین نزدیک آتش، سرد و گرم کردن محیطی که دوربین در آن قرار گرفته و … بپرهیزید.

عیب یابی و تعمیر فلش دوربین کانن:

همه عکاسان حرفه‌ای، خوب می‌دانند که انتخاب بهترین نور در عکس برداری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا نوع نور می تواند موجب تغییرات بسیار زیادی در ویژگی ها و حالت های عکس شود. همین چند جمله برای اثبات اهمیت تعمیر فلش دوربین کانن کافی است.

نور در عکاسی در واقع حکم اکسیژن در زندگی را دارد؛ حال اگر بخشی از دوربین عکاسی که مستقیما با نور در ارتباط است، دچار اختلال شود، در واقع دوربین در حالت کما قرار می گیرد. از این رو تعمیرات فلش دوربین کانن بسیار حائز اهمیت است. تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه با حضور در مرکز تعمیرات دوربین کانن قابل دریافت است.

عیب یابی و تعمیر فلش دوربین کانن:

همه عکاسان حرفه‌ای، خوب می‌دانند که انتخاب بهترین نور در عکس برداری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا نوع نور می تواند موجب تغییرات بسیار زیادی در ویژگی ها و حالت های عکس شود. همین چند جمله برای اثبات اهمیت تعمیر فلش دوربین کانن کافی است.

نور در عکاسی در واقع حکم اکسیژن در زندگی را دارد؛ حال اگر بخشی از دوربین عکاسی که مستقیما با نور در ارتباط است، دچار اختلال شود، در واقع دوربین در حالت کما قرار می گیرد. از این رو تعمیرات فلش دوربین کانن بسیار حائز اهمیت است. تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه با حضور در مرکز تعمیرات دوربین کانن قابل دریافت است.

وجود تصویر در دوربین و عدم پخش آن:

یکی دیگر از مشکلات مشاهده شده در دوربین های کانن، عدم پخش تصویر یا پخش نویزدار تصویر است. این اشکال در حالی اتفاق می‌افتد که که در دوربین تصویر مورد نظر مشاهده می‌شود.

بروز چنین اشکالی معمولاً ناشی از کثیفی هد دوربین است و با گردگیری رفع می‌گردد. در غیراینصورت رفع این مورد از مشکلات شایع دوربین کانن، تنها با تعویض هد برطرف می‌گردد. سرویس‌های تخصصی مرتبط با گردگیری و تعویض هد با حضور در مرکز تعمیرات دوربی

ن کانن قابل دریافت است.

کار نکردن پنل لمسی:

کار نکردن پنل لمسی نیز نیز یکی دیگر از مشکلات شایع دوربین کانن است. بروز چنین اشکالی غالباً به دلیل وجود اختلال در برد داخلی، ال سی دی و یا حتی کابل ارتباطی ال سی دی اتفاق می‌افتد.

منبع : وب سایت نمایندگی کانن

نمایندگی کانن در کرج

نمایندگی کانن در تهران



:: برچسب‌ها: تعمیرات دوربین عکاسی , تعمیرات دوربین عکاسی کانن , تعمیرات دوبین کانن ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

تعمیرات یخچال در منزل

چه زمانی از سرویس «تعمیر یخچال در منزل» استفاده کنیم؟

استفاده از خدمات ارائه شده در روش « تعمیرات یخچال در منزل » زمانی پیشنهاد می شود که شما نمی دانید اشکال پیش آمده در دستگاه مربوط به کدام قطعه و کدام بخش از دستگاه است. در این شرایط نیاز است تا کارشناس تعمیر خود در محل حضور یافته و با طی مراحل عیب یابی، قطعه معیوب را شناسایی کند. بدیهی است در شرایطی که بدانید اشکال پیش آمده مربوط به کدام قطعه است و بتوانید این قطعه را از دستگاه جدا کنید و به تعمیرگاه تحویل دهید، نیازی به استفاده از سرویس تعمیرات یخچال در منزل نخواهید داشت (مگر در مواردی خاص چون ضیق وقت، دوری از تعمیرگاه و …).

موقعیت دیگری که استفاده از روش سرویس در محل را ضروری می سازد، خراب بودن قطعه ای در دستگاه و نیاز به تعویض آن است. در چنین وضعیتی نیز، توصیه می شود از روش تعمیرات یخچال در منزل استفاده نمایید. مگر آنکه مهارت تعویض و تعمیر قطعات دستگاه معیوب را داشته باشید و بتوانید با تهیه قطعه، خود نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. در نیاز به سرویس های دوره ای دستگاه، تعمیر قطعات مهم و بزرگ دستگاه، تعمیر قطعاتی که امکان جداسازی آنها از دستگاه وجود ندارد و موقعیت هایی از این دست نیز توصیه می شود از روش سرویس در محل استفاده نمایید.

تعمیرات یخچال ال جی در منزل

تعمیرات یخچال

تعمیرات یخچال ، به مجموعه خدماتی اشاره دارد که برای بررسی و رفع مشکلات این محصول به کاربران ارائه می شود. به سبب پیچیدگی موجود در سیستم عملکردی و قطعات این محصول، فرآیند ترمیم آن نیز نیازمند مهارت بالایی می باشد. لذا در مرکز سخت افزار ایران، جمعی از افراد متخصص و ماهر عهده دار انجام آن هستند. همچنین لازم است بدانید که در این مرکز، انواع مدل های یخچال از برندهای توشیبا، سامسونگ، ال جی، شارپ و … قابل تعمیر می باشند. به منظور آشنایی هرچه بیشتر شما کاربران گرامی با نکات و مراحل تعمیر یخچال، این مقاله را به بررسی همه جانبه ی این موضوع اختصاص داده ایم؛ با ما همراه باشید.

مشکلات مهم در تعمیر یخچال

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، یخچال قطعاتی پیچیده داشته و ساختار آن نیز دارای پیچیدگی های خاصی می باشد. از این رو کاربران این دستگاه شاهد بروز مشکلات متعددی در آن هستند. گاهی سرمای یخچال کم شده و مواد غذایی در آن فاسد می شوند. گاهی در اثر افزایش شدید برودت، مواد غذایی در یخچال منجمد می شوند. در برخی موارد، ممکن است کاربران شاهد نشت آب از یخچال خود باشند.

همچنین مشکلاتی از قبیل: کار نکردن یخچال، روشن نشدن چراغ های یخچال، بروز صدا از یخچال، عدم توقف عملکرد یخچال، عدم دیفراست در یخچال، وجود بوی نا مطبوع در یخچال و مواردی از این دست را نیز باید به لیست مشکلات مهم در تعمیر یخچال اضافه نمود. توجه داشته باشید که باید بروز هریک از این معایب در عملکرد یخچال خود را جدی گرفته و هرچه سریع تر برای تعمیر این محصول در یک تعمیرگاه مجهز فکری کنید.

دلایل خرابی یخچال

یکی از اصلی ترین دلایل خرابی یخچال، نوسانات برق ورودی این دستگاه است. پریدن فیوز نیز که می تواند ناشی از همین نوسانات باشد، در بروز مشکلات جدی در قطعات یخچال تاثیرگذار خواهد بود. فرسودگی سیم برق مورد استفاده ی یخچال، ممکن است منجر به کار نکردن این محصول گردد. تنظیمات نادرست یخچال هم موجب ایجاد اختلال در کار قسمت های مهم یخچال و به ویژه بروز ناهماهنگی در میزان سرمای این دستگاه شود. جالب است بدانید یکی از مواردی که در تعمیر یخچال به آن توجه ویژه می شود، نوع قرار گیری این دستگاه است؛ تنظیم نبودن یخچال، به ایجاد مشکلاتی در نحوه ی کار آن منجر خواهد شد.

وجود مشکل در سیم پیچی ها، خرابی تایمر، خرابی کمپرسور، سوختن لامپ یخچال، خرابی فن اپراتور، مشکلات و اختلالات سوئیچ، باز بودن درب یخچال، انسداد لوله ی تخلیه، خرابی فن کندانسور، فرسودگی لاستیک های دور درب یخچال، خرابی مخزن تخلیه و مواردی از این دست را نیز به فهرست دلایل خرابی یخچال اضافه کنید. هریک از این دلایل باید توسط تعمیرکاران مجرب بررسی شده و به دقت برطرف گردند.

سرویس در محل یخچال

سرویس در محل یخچال، عنوان سرویسی است که مرکز سخت افزار ایران به کاربران این محصول ارائه می دهد. تصور کنید مجبور باشید یخچال خود را به مرکز تعمیر منتقل نموده و پس از تعمیر، مجددا آن را به منزل باز گردانید. علاوه بر هزینه های بالا، این کار می تواند وقت شما را نیز به مقدار قابل توجهی بگیرد. سرویس در محل برای حذف این قبیل مشکلات راه اندازی شده است. با استفاده از این سرویس شما کاربران گرامی می توانید مشکلات یخچال خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری و در محل زندگی خود دریافت نمایید. متخصصین ما به منزل شما آمده و پس از بررسی دستگاه، اقدام به تعمیر یخچال در حضور شما خواهند نمود.

نمایندگی تعمیر انواع یخچال

نمایندگی تعمیر یخچال با استفاده از تجهیزاتی کاربردی و مدرن می تواند تمامی عیوب یخچال را برطرف کند. تعمیرات یخچال در مرکز سخت افزار ایران به برند خاصی محدود نبوده و شامل تمامی برند ها می باشد. برند های قابل تعمیر در مرکز سخت افزار ایران عبارتند از : سامسونگ ، ال جی ، توشیبا ، شارپ  ،پاناسونیک ، بوش و … . تمامی برند های نام برده شده در واحد تعمیرات لوازم خانگی قابل تعمیر می باشند. واحد های تعمیرات لوازم خانگی به منظور ارائه ی خدمات رسانی بهتر به واحد هایی مجزا و متناسب با برند و نوع محصول به ارائه ی خدمات می پردازند.

تمامی عیوب یخچال از قبیل : شارژ گاز یخچال ، خرابی کمپرسور یخچال ، سرویس کامل یخچال ، شل شدن و یا شکستگی لولای درب یخچال، مشکلات مربوط به خنک نبودن هوای داخل یخچال و…  در این واحد قابل تعمیر می باشد. متخصصان واحد تعمیرات یخچال با عیب یابی های تخصصی تمامی قطعات دستگاه را بررسی کرده و در کوتاه ترین زمان تمامی مشکلات آن را برطرف می کنند. تمامی سرویس های ارائه شده در نمایندگی توسط مرکز سخت افزار ایران تضمین می شود. تمامی محصولات پس از تعمیرات برای کاربر تست شده و در صورت کارکرد درست تحویل داده می شود.

منبع : وب سایت مرکز سخت افزار ایران



:: برچسب‌ها: تعمیرات یخچال , تعمیرات یخچال در منزل , تعمیر یخچال در محل ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

تلویزیون های ال ای دی، در واقع، همان تلویزیون هایِ ال سی دی هستند با این تفاوت که تلاش شده در آنها عیوب و اختلالات رایج تلویزیون های ال سی دی وجود نداشته باشد. با این وجود، بروز خرابی در تلویزیون های ال ای دی نیز همچنان اتفاق می افتد و کاربران بسیاری ناچار می شوند تا جهت تعمیر ال ای دی ال جی به مراکز تعمیر مجاز تلویزیون مراجعه نمایند. بروز خرابی در این دستگاه ها، به هر دلیل که صورت پذیرد، بهترین گزینه جهت تعمیرشان، مراجعه به مراکز مجاز تعمیر ال ای دی تلویزیون ال جی است. اگر شما نیز از کاربران تلویزیون ال جی  LG هستید و در حال حاضر پنل دستگاه شما دچار نقص و اختلال گشته، می‌توانید با حضور در مرکز تعمیر ال ای دی ال جی  LGاز خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید.

تعویض ال ای دی ال جی

تعمیرات LED ال جی

تعویض ال ای دی ال جی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی است که توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. تعویض پنل شکسته تلویزیون ال جی معمولاً گزینه انتخابی آندسته از افرادی است که سطح بالای خرابی ایجاد شده، امکان تعمیر ال ای دی ال جی شان را منتفی می سازد. در مواردی نیز دارنده دستگاه متوجه می شود که هزینه تعمیر پنل معیوب، چیزی برابر با هزینه خرید یک پنل جدید است، بنابراین تصمیم به تعویض پنل شکسته تلویزیون ال جی می گیرد. به طور کلی بد نیست بدانید در صورت شکستگی پنل تلویزیون ال جی و الیته سایر تلویزیون ها، امکان تعمیر وجود ندارد و تنها گزینه پیش رو، تعویض پنل شکسته است. می توان گفت تعمیر ال ای دی تلویزیون ال جی از خطوط قرمز حوزه تعمیرات تلویزیون است. چرا که هم هزینه بالایی می طلبد و هم قطعات جایگزین این دستگاه غالباً در دسترس نیست و از سوی شرکت های سازنده عرضه نشده است.

تعمیر خرابی بک لایت ال ای دی ال جی

یکی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در تلویزیون های LED، خرابی بک لایت است. در تعمیر ال ای دی ال جی، بخش بک لایت، در صورتی که لامپ های ال ای دی خراب شده باشند ابتدا باید بخش ماژور و صفحات پولاریزه برداشته شود. در مرحله بعد لامپهای معیوب شناسایی شده و لامپ های سالمی جایگزین آنها می شود. (در غالب تعمیرات بک لایت تلویزیون به دلیل برداشته شدن صفحه ماژور و ضخامت پایین این بخش، احتمال شکستگی پنل وجود دارد. به همین دلیل در مراکز تعمیر تلویزیون ال جی عمدتاً از تعمیر این بخش صرف نظر کرده و پنل جدیدی جایگزین پنل قبلی می شود). شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه و یا سایر سرویس های تعمیرات تلویزیون ال جی به نمایندگی ال جی مراجعه نمایید.

تعمیرات تلویزیون ال جی

کاربران گرامی توجه داشته باشند که در صورت بروز هرگونه اختلال، خرابی و نقص در عملکرد تلویزیون، می بایست تعمیرات این دستگاه را صرفاً در مراکز مجاز و یا نمایندگی های ال جی انجام دهند زیرا تعمیرات تلویزیون ال جی در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نخواهد کرد بلکه با ورود تعمیرکاران ناشی به حوزه های نامرتبط امکان بازیابی و اصلاح آن برای همیشه از بین خواهد برد. شما می ‌توانید با انتخاب آگاهانه مرکز تعمیر تلویزیون دستگاه معیوب خود را در کمترین زمان و با کمترین هزینه، تعمیر نمایید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی تعمیرات تلویزیون ال جی در تمامی بخش های مرتبط با این دستگاه –تعمیر ال ای دی ال جی، تعمیر ال سی دی ال جی، تعمیر پلاسما ال جی، تعمیر اولد ال جی و … – می‌باشد.

تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی

به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در تلویزیون های ال ای دی، ایراداتی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) در پنل تلویزیون ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل تعمیر ال ای دی ال جی LG در این حالت تعویض کامل پنل تلویزیون است. در صورت وجود یک پنل اصل جایگزین، برای صرفه جوئی در هزینه می توان بخش لیکوئید را تعویض نمود. (این در شرایطی است که آسیب وارد شده به پنل شدید نبوده و باعث اسیب دیدگی صفحات پولاریزه نشده باشد.) شکستگی پنل (که در اثر ضربه، افتادن و موارد مشابه ایجاد می شود)، آبخوردگی پنل تلویزیون (که به دلیل نفوذ مایعات رسانا به داخل تلویزیون اتفاق می افتد و در نهایت منجر به آسیب فلت‌های انتقال‌دهنده تصویر می‌شود)، خرابی در تصویر (ایرادهایی مثل خطوط عمودی و یا پیکسل سوختگی که در اثر کارکرد و استهلاک دستگاه ایجاد می شود) و … بخشی از اشکالاتی است که در تلویزیون های ال ای دی ایجاد می شود و تعویض پنل یا تعمیر ال ای دی ال جی را ضروری می سازد.

تعمیر پنل تلویزیون

تعمیر پنل تلویزیون را می توان مهم ترین بخش تعمیرات این دستگاه معرفی کرد. جالب است بدانید که پنل یا همان صفحه نمایش، گران ترین قطعه در تلویزیون بوده و می توان گفت که حدود ۷۰ درصد ارزش این دستگاه مربوط به پنل است. از این رو در صورتی که این قطعه دچار مشکل شود، باید حتما به صورت تخصصی و تحت نظر تعمیرکاران دوره دیده در این زمینه بررسی و ترمیم شود. از جمله اصلی ترین مشکلاتی که در تعمیر پنل تلویزیون مورد توجه قرار می گیرد، باید به مواردی همچون شکستگی و آبخوردگی این قطعه اشاره کرد. بروز این موارد، منجر به آسیب دیدگی فلت های انتقال دنده تصویر شده و ایجاد اختلالاتی مثل خطوط عمودی در تصویر و یا پیکسل سوختگی را در پی خواهد داشت.

خوشبختانه همکاران ما در مرکز تعمیرات تلویزیون ، به واسطه برخورداری از دانش فنی در مورد این قطعه، قادر به انجام مراحل تعمیر پنل تلویزیون به بهترین شکل ممکن هستند. در نتیجه، هزینه ای که کاربران صرف تعمیر پنل دستگاه خود می کنند کاملا نتیجه بخش خواهد بود.

 

منبع : وب سایت نمایندگی رسمی ال جی



:: برچسب‌ها: تعمیرات ال ای دی ال جی , تعمیرات تلویزیون ال جی , تعمیرات تلویزیون در منزل ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

تعمیرات لباسشویی یکی از نیاز های اصلی و روزانه خانواده ها محسوب می شود، زیرا این دستگاه جایگاه خود را در میان خانواده ها به خوبی یافته است و کمتر خانه ای را می بینیم که از این دستگاه استفاده نکند.

تعمیرات لباسشویی در این مرکز به کمک تیمی از متخصصان خبره و زبده که مهارت اجرای تعمیرات در همه برند های ایرانی و خارجی را دارند، انجام می شود. این مرکز با در اختیار داشتن این تیم فعال و مجرب، موفق شده است بخش اعظمی از تعمیرات لباسشویی کشور را بر عهده بگیرد و در این مسیر موفقیت های بسیاری را ازآن خود کند.

تعمیرات لباسشویی در منزل

اهمیت تعمیرات لباسشویی

آنچه واضح است نقش کلیدی و حیاتی این دستگاه در رفاه و آسایش خانواده است. اگر ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده است، اصلا مهم نیست که این مشکل چه اندازه بزرگ یا چه قدر کوچک است، تنها باید به فکر مراجعه و تماس با یک مرکز تعمیرات لباسشویی معتبر و استاندارد باشید.

یک مرکز استاندارد قادر خواهد بود با شرح حالی که شما از دستگاه می دهید، در گام اول راهنمایی های لازم را برای شما داشته باشد تا مشکل رفع شود و تنها در صورت پایدار ماندن اختلال و رفع نشدن مشکل، شخصا وارد عمل می شود و هر آنچه را که لازم باشد انجام می دهد.

تنها در این صورت است که شما از شر هزینه های بی خود و بی جهتی که سایر مراکز تنها با هدف اخاذی، از شما طلب می کنند، خلاص می شوید. به علاوه مراجعه به مراکز غیر استاندارد و کمک گرفتن از افراد ناکارآمد باعث خواهد شد که صدمات بیشتری به دستگاه شما وارد شود که جبران پذیر نخواهند بود. اکنون انتخاب با شماست…

تعمیر انواع ماشین لباسشویی

کاربران کلیه مدلها و برندهای ماشین لباسشویی می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش با مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر لباسشویی را ثبت نمایند. برخی از تخصصی‌ترین و رایج‌ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات لباسشویی عبارتند از تعمیر و تعویض موتور ماشین لباسشویی، تعمیر و تعویض برد، تعویض کمک لباسشویی، تعویض پمپ تخلیه، تعویض شیر برقی، سیم کشی، تعمیر دیگ و بلبرینگ و شفت و ….. .

خدمات مذکور در ارتباط با کلیه برندهای ماشین لباسشویی و در پارتهای تخصصی مرتبط با تعمیر هر محصول نظیر تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر لباسشویی سامسونگ، تعمیر لباسشویی بوش، تعمیر لباسشویی دوو، تعمیر لباسشویی پاکشوما، تعمیر لباسشویی اسنوا، تعمیر لباسشویی میدیا، تعمیر لباسشویی هایر، تعمیر لباسشویی هیتاچی، تعمیرات لباسشویی پاناسونیک، تعمیر لباسشویی سینجر و…  ارائه می‌گردد.

تعمیر لباسشویی سامسونگ

در حال حاضر ماشین های لباسشویی موجود در بازار به دو شکل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بوده و نوع نیمه اتوماتیک نیز به دو صورت دو قلو (قسمت شستشوی لباس + قسمت خشک کن لباس ) و نوع ساده (سطلی ) در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

در تعمیر لباسشویی سامسونگ توجه به مدل ماشین لباسشویی بسیار مهم است. تعمیر ماشین لباسشویی ممکن است در ظاهر پیچیده به نظر آید، اما به راحتی در مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ انجام می شود و هر گونه نگرانی در این رابطه را برای کاربر محو می کند.

تعمیر شیر برقی لباسشویی سامسونگ

وظیفه شیر برقی لباسشویی کنترل میزان آب ورودی به ماشین لباسشویی، در حین شستشو است. شیرهای بکاررفته در ماشین‌های لباسشویی به طور کلی مشتمل بر دو قسم شیر برقی آب سرد و شیر برقی آب گرم هستند که البته ماشین‌های لباسشویی‌ امروزی تنها یک شیر برقی آب سرد دارند. (در این مدل از ماشین های لباسشویی آب گرم مورد نیاز جهت شستشوی البسه نه از طریق ورودی شیر آب گرم، بلکه از طریق گرم کردن آب توسط هیتر تأمین می‌شود).

خرابی شیر برقی لباسشویی عموماً در شیر آب سرد و به دلیل یخ‌زدگی‌ آب موجود در مسیر آن اتفاق می‌افتد. در این وضعیت آب موجود در در لوله‌ها یخ زده، منبسط می‌شود و باعث ایجاد نشتی در شیر برقی میگردد.  متقاضیان سرویس های مرتبط با این دستگاه می‌توانند با مراجعه به این مرکز و یا از طریق تماس با واحد پشتیبانی نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ، تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، فروش و ترمیم از جمله تعویض و تعمیر شیر برقی لباسشویی سامسونگ را دریافت نمایند.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، یکی از تخصصی ترین خدمات نمایندگی این شرکت بوده و در ارائه ی هرچه بهتر انجام شدن آن دقت ویژه ای صورت می گیرد. کارشناسان ماهری در این مرکز، انجام مراحل ترمیم این محصول را بر عهده گرفته و در طول این فرآیند، از وسایل و ابزار بسیار پیشرفته ای استفاده می کنند. با توجه به اهمیت ماشین لباسشویی در بین لوازم خانگی و ساختار تولیدی نسبتا پیچیده آن، تصمیم گرفتیم نکات مهم در فرآیند تعمیر ماشین لباسشویی ال جی را به شما کاربران عزیز ارائه دهیم؛ با ما همراه باشید.



:: برچسب‌ها: تعمیرات ماشین لباسشویی , تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی , تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر لوازم خانگی، تعمیر ظرفشویی سامسونگ است که توسط تیمی از خبره ترین و مجرب ترین کارشناسان در نمایندگی سامسونگ ارائه می گردد. متقاضیان این سرویس می توانند با حضور در این مرکز، و یا با یک تماس تلفنی، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر ظرفشویی سامسونگ را دریافت نمایند.در مرکز تعمیر ظرفشویی Samsung نه تنها عیوب ایجاد شده در ظرفشویی ها مرتفع می گردد بلکه به دلیل اِعمال گردگیری ها، تنظیمات تخصصی و عملیات ویژه در حین تعمیر، کیفیت اولیه دستگاه بازیابی می گردد و ظرفشویی های تعمیر شده، بدل به دستگاهی نو و بی عیب و نقص می گردند.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ

مرکز تخصصی تعمیر ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ظرفشویی سامسونگ اگر چه ادعای بسیاری از تعمیرگاه های فعال در سطح شهر است، اما متقاضیان این سرویس می بایست توجه داشته باشند که خدمات مرتبط با تعمیر ظرفشویی سامسونگ را صرفاً از نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز دریافت نمایند. در غیر اینصورت خدماتی که به آنها ارائه می شود نه تنها از کیفیت لازم برخوردار نخواهد بود بلکه ممکن است به دلیل عدم مهارت و تخصص آن تعمیرگاه، بروز اشکالات دوچندان در دستگاه را سبب گردد.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سامسونگ یکی از مراکز مجاز فعال در سطح کشور است که تمامی خدمات ارائه شده خود را به همراه گارانتی و ضمانت به متقاضیان عرضه می دارد. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل سالها سابقه، بر ساختار و عملکرد کلیه دستگاههای سامسونگ تسلط یافته و توانایی آن را دارند تا عیوب و اشکالات پیش آمده در آنها را به بهترین نحو مرتفع سازند. در فرآیند تعمیر لوازم خانگی سامسونگ به دلیل پیاده سازی برخی سرویس های نهایی و گردگیری های قطعات، دستگاه عمر دوباره یافته و کیفیت نخستین خویش را باز می یابد.

تعمیر مشکل روشن نشدن ماشین ظرفشویی سامسونگ

علل بسیاری می تواند سبب روشن نشدن ماشین ظرفشویی سامسونگ گردد که برخی از انها عبارت است از: خرابی یا مشکل در میکروسویچ درب، تایمر یا برد کنترل، کلید‌های انتخاب، رله‌ی استارت موتور، فیوز حرارتی و موتور محرک. در بخش های آتی به هر یک از این موارد به اختصار پرداخته خواهد شد تا بتوان ضمن عیب یابی صحیح، آنها را برطرف ساخت.

میکروسویچ یا قلاب قفل درب ماشین ظرفشویی:

نخستین بخشی که می بایست در تعمیرات تخصصی ظرفشویی سامسونگ و مشکل روشن نشدن آن مورد توجه قرار گیرد میکروسویچ یا قلاب قفل درب است. وظیفه‌ی قلاب درب بسته نگه داشتن درب هنگام برنامه شستشو است و اینکه از نشت آب به بیرون جلوگیری کرده و همچنین میکروسویچ قفل درب را فشار می‌دهد تا برق برد کنترل وصل شود. اگر درب درست بسته نشود میکروسویچ فعال نخواهد شد و یا اگر میکروسویچ معیوب باشد کنترل ماشین ظرفشویی برقی دریافت نمی‌کند و در نتیجه روشن نمی‌شود.

کلیدهای انتخاب ظرفشویی سامسونگ:

بخش دیگری که در تعمیر ظرفشویی سامسونگ و رفع مشکل روشن نشدن آن می بایست مورد تجه قرار گیرد، بخش کلیدهای انتخابی است. همانگونه که می دانید کلیدها برای انتخاب نوع برنامه و انجام تنظیمات هستند و کنترل عملکرد دستگاه توسط آنها انجام می شود. پیش از باز کردن ماشین ظرفشویی بهتر است از حسن عملکرد کلیدها اطمینان حاصل شود. کلیدها به برد کنترل وصل هستند و برای دسترسی به آن‌ها باید برد که در پنل جلویی یا درب قرار دارد خارج شود. برای آزمایش کلیدها باید نقشه مدار برد را داشته باشد. قبل از این تست برق را قطع کنید.

موتور داریو ماشین ظرفشویی سامسونگ:

دومین بخش که می بایست در تعمیرات ظرفشویی سامسونگ مورد توجه قرار گیرد موتور داریو است. موتور درایو همان بخشی است که که آب را برای شستشو ظروف به گردش در می‌آورد. در ماشین های ظرفشویی همانگونه که می دانید برق از تایمر یا برد الکترونیکی و در اتصال با رله‌ی استارت به موتور می‌رسد. اگر ماشین ظرفشویی بعد از اینکه که رله‌ی استارت برق را به موتور رساند روشن نشد، یعنی موتور داریو معیوب است. برای اطمینان از خرابی این بخش، سیم‌پیچ‌های موتور را با مولتی متر امتحان کنید. اگر صدای بلند و گوش خراشی از موتور می‌آید یعنی موتور خراب است و باید عوض شود.

رله‌ی استارت موتور ظرفشویی:

رله استارن موتور بخش دیگری است که در تعمیر ظرفشویی سامسونگ می بایست به آن توجه شود. رله‌ی استارت برای اعمال برق به سیم‌پیچ‌های استارت موتور تا زمانی که موتور شروع به کار کند استفاده می‌شود. اگر برد کنترل برق موتور را تأمین می‌کند ولی موتور شروع به چرخش نمی‌کند ممکن است رله‌ی استارت خراب شده باشد. رله معمولاً به موتور وصل شده و می‌توانید رسانندگی آن را با مولتی‌متر بر اساس نقشه سیم‌کشی ماشین ظرفشویی امتحان کنید. بهتر است تعمیرات مرتبط با رله استارت توسط تعمیرکاران مجرب حوزه تعمیر ظرفشویی انجام شود.

فیوز حرارتی ظرفشویی سامسونگ:

فیوز حرارتی در قسمت بالای مجموعه برد کنترل قرار دارد و دو سیم به آن وصل هستند. فیوز حرارتی برای محافظت از برد کنترل مورد استفاده قرار می گیرد. وقتی فیوز خراب شده باشد، برق برد قطع خواهد بود و ماشین ظرفشویی کلاً روشن نخواهد شد. بنابراین در صورت روشن نشدن ماشین ظرفشویی بهتر است این بخش از آن  را تست نمایید. برای بررسی فیوز حرارتی باید با برداشتن قسمت داخلی درب به برد دسترسی پیدا کرده و دو سیم متصل به فیوز را جدا کنید. رسانندگی فیوز را با مولتی‌متر اندازه بگیرید. اگر فیوز هیچ رسانندگی نداشت باید تعویض شود. تعمیرات مرتبط با یان بخش و سایر بخش های فوق می بایست توسط تعمیرکاران زبده و مجرب انجام پذیرد.

تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تعمیر لوازم خانگی سامسونگ با بهره مندی از سال‌ها تجربه و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات سامسونگ را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. سرویس و تعمیر محصولات سامسونگ در این مرکز محدود به محصولی خاص نیست و تمامی لوازم خانگی و الکترونیکی این برند اعم از یخچال، لباسشویی، تعمیر ظرفشویی سامسونگ، کولر گازی، تلویزیون سامسونگ و … را شامل می‌گردد. کارشناسان مرکز لوازم خانگی سامسونگ با تمرکز بر محصولات این برند خوش‌نام و واکاوی تعداد بیشماری از آنها، تسط بالایی بر ساختار این دستگاه ها یافته اند به گونه‌ای که عیب‌ یابی هر یک از آنها را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌ رسانند.

منبع : تعمیرات ظرفشویی سامسونگ



:: برچسب‌ها: تعمیر ظرفشویی , تعمیرات ظرفشویی , تعمیرات ظرفشویی سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

هموطنان عزیز ساکن در شهر کرج می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه تلویزیون خویش با مرکز تعمیرات تی وی مانیتور تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس «تعمیر تلویزیون در محل» را ثبت نمایند.

تعمیرات تلویزیون در تهران و کرج

بلافاصله پس از ثبت درخواست توسط متقاضی، هماهنگی‌های لازم انجام شده و کارشناس تعمیر، در محل کار یا منزل متقاضی، حضور می‌یابد. استفاده از این سرویس –یعنی تعمیر تلویزیون در منزل و محل کار- به آندسته از کاربرانی پیشنهاد می‌شود که به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به مرکز تعمیرات تلویزیون در کرج را ندارند.

کاربرانی که به هر دلیل نمی‌خواهند از این سرویس –سرویس تعمیر در محل- استفاده نمایند، می‌توانند تلویزیون خود را به مرکز تعمیرات تلویزیون در کرج تحویل داده و در آنجا شاهد بهسازی و تعمیر همه‌جانبه دستگاه خویش باشند. شایان ذکر است تمامی خدمات در هر دو سرویس، مشمول گارانتی و ضمانت است.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون در کرج

نمایندگی تعمیرات تلویزیون در کرج به سبب برخورداری از حضور مجرب‌ترین کارشناسان و پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر، محدودیتی در ارائه خدمات تعمیر ندارد. این مرکز، متشکل از پارت‌های متعددی است که در هریک از آنها سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر و بهسازی یک از برندهای تلویزیون ارائه می‌گردد.

بنابراین کاربران گرامی، فارغ از مدل تلویزیون، برند آن و نوع تکنولوژی بکاررفته در صفحه نمایش آن، می‌توانند به مرکز تعمیرات تلویزیون در کرج مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند. نکته شایان ذکر در باب این مرکز، مجهز بودن آن به آرشیو جامعی از تمامی قطعات جانبی و لوازم مرتبط با دستگاه‌های تلویزیون است که سرعت‌بخشی به روند تعویض قطعات و تعمیر آنها را سبب گشته است.

برخی از رایج ترین عیوب این دستگاهها که در مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون رفع میگردند عبارت است از: روشن و خاموش شدن تلویزیون، وجود هاله سیاه در تصویر تلویزیون، دوتایی شدن تصویر تلویزیون، روشن شدن تلویزیون و قطع شدن تصویر، تصویر نداشتن تلویزیون (علی‌رغم وجود صدا) و ….

خدمات مرکز تعمیرات تلویزیون در کرج

سرویس‌های ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون در کرج منحصر به مدل خاصی از تلویزیون نیست و کلیه تلویزیون‌های LCD، OLED، پلاسما و … را پشتیبانی می‌کند. در صورتی که امکان جابجایی تلویزیون و انتقال آن به تعمیرگاه را ندارید می‌توانید از خدمات «سرویس در محل تلویزیون» استفاده نمایید.

جهت استفاده از این سرویس کافی است تا سفارش تعمیر خود را ثبت نمایید (ثبت سفارش از طریق شماره تماس نمایندگی تعمیرات تلویزیون در کرج که در بخش «تماس با ما» وجود دارد). برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات تلویزیون در کرج عبارت است از:

تعمیر تلویزیون ال سی دی

به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در پنل‌های LCD، ایرادهایی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل تعمیر تلویزیون ال سی دی در این حالت تعویض کامل پنل تلویزیون است. در هر حال اگر به هر دلیل ال سی دی تلویزیون شما دچار شکستگی گشته و نیاز به تعویض آن دارید می توانید به نمایندگی تعمیرات تلویزیون در کرج مراجعه کرده و اشکالات ایجاد شده در این دستگاه را مرتفع سازید.

تعمیر تلویزیون پلاسما

خرابی های پیش آمده در پنل های پلاسما عمدتاً به صورت عدم وجود صدا یا تصویر و گاه نیز هر دو اینها می‌باشد. اشکال رایج دیگری که تعمیر تلویزیون پلاسما را ضروری می سازد مشاهده خطوط عمودی در تصویر بوده است. در هر حال سرویس های تخصصی این محصول نیاز با حضور در نمایندگی تعمیرات تلویزیون در کرج قابل دریافت است.

تعمیر تلویزیون ال ای دی

در مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون LED، پیش از هر اقدامی، با استفاده از پیشرفته ترین روش های عیب یابی، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، بررسی و شناسایی می گردد. در مرحله بعد، نوع تعمیر با توجه به مدل و تکنولوژی بکاررفته در تلویزیون، انتخاب شده و با کسب اجازه از صاحب دستگاه، بر روی ال ای دی پیاده می گردد.

تعمیر پنل تلویزیون LED و LCD

تعمیر پنل در انواع تلویزیون ها متفاوت است ، در تلویزیون های LED و LCD پنل تلویزیون از یک صفحه اصلی یا ماژور تشکیل شده است که روی یک صفحه یا پلیت اصلی دستگاه قرار می گیرد. در پشت آن لامپ های بخش بک لایت قرار دارند و در بین آنها صفحات پولاریزه نور قرار می گیرد که موجب پخش شدن نور لامپ های بک لایت می گردد و در نهایت نور در تمام سطح پنل یکنواخت دیده می شود.

اگر ضربه ای به صفحه نمایش تلویزیون وارد شود و باعث شکسته شدن ماژور شود، همه این زنجیره دچار اختلال می گردد. یک تعمیرکار متخصص می داند که ساختار ماژور در تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی به گونه ای است که در هیچ برند و مدلی قابل تعمیر نیست و فقط باید تعویض شود.

در صورتی که ماژور آسیب چندانی ندیده باشد، جای امیدواری هست و می توان با تعویض ماژور مشکل را حل کردو برای کاهش هزینه تعمیرات از بک لایت و صفحات پولاریزه قبلی استفاده نمود.

منبع : نمایندگی تعمیرات تلویزیون



:: برچسب‌ها: تعمیرات تلویزیون , تعمیرات تخصص تلویزیون , تعمیر تلویزیون در تهران , تعمیر تلویزیون در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()