نوشته شده توسط : ihc

نمایندگی پاناسونیک با توجه به تولیدات متنوع و گستردۀ این شرکت، اقدام به راه اندازی مجموعه ای جهت ارائه خدمات به کاربران و طرفداران پاناسونیک نموده است. خدمات نمایندگی تعمیرتلویزیون پاناسونیکپاناسونیک در دو بخش ارائه می گردد؛ بخش نخست، واحد فروش است که با بهره گیری از حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه، به عرضه محصولات این شرکت به کاربران می پردازد. بخش دوم، واحد خدمات پس از فروش است که در آن متخصصان و تعمیرکاران زبده و دوره دیده، به تعمیر و ترمیم محصولات پاناسونیک مبادرت می ورزند. خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به محصول خاصی نیست و تمامی تولیدات این شرکت را دربرمی گیرد.

نمایندگی پاناسونیک در بخش خدمات پس از فروش از محصولات زیر پشتیبانی می کند: تلویزیون (ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی)، دستگاه‌های پخش (دی وی دی)، سیستم ‌های سینمای  خانگی، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین های فیلمبرداری ویدیویی، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، لوازم صوتی خانگی و سیستم های صوتی حرفه‌ای، لوازم خانگی، سیستم‌های دوربین مدار بسته، تجهیزات مانیتورینگ، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، سیستم های پردازش اسناد، دستگاه های فتوکپی و فکس، سیستم های سنترال مرکزی تلفن و پی‌ای‌ایکس، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ‌تاپ و…

لذا در بخش تعمیرات ، از خدمات تعمیر سانترال پاناسونیک ، تعمیر تلویزیون پاناسونیک ، تعمیر لوازم خانگی پاناسونیک، تعمیر ماشین های اداری پاناسونیک بهره مند خواهید شد. نمایندگی رسمی پاناسونیک خدمات خود را در تهران ، کرج و شهرستان ها ارائه می نماید.

خدمات نمایندگی پاناسونیک

خدمات نمایندگی پاناسونیک در سطحی تخصصی و حرفه ای به کاربران محترم ارائه می شود. همکاران ما در این مرکز، از میان جمعی از زبده ترین کارشناسان فروش و تعمیرات انتخاب شده اند. این افراد از سالها تجربه در حوزه کاری خود برخوردار بوده و از نیازهای کاربران به خوبی آگاه هستند. به همین دلیل نمایندگی رسمی پاناسونیک، به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز فروش و تعمیر محصولات این کمپانی در بین کاربران شناخته می شود.

برای ارائه هریک از سرویس های ذکر شده، نمایندگی مورد بحث به چند واحد مجزا تقسیم شده است. هریک از این واحدها به تجهیزات و امکانات پیشرفته ای مجهز شده اند و کادر فنی مجرب و زبده ای در آنها فعالیت می کنند. بخش فروش نمایندگی پاناسونیک، با ارائه مشاوره های تخصصی، کاربران را برای خرید محصول مورد نظرشان راهنمایی می کند.

همچنین تعمیرات panasonic نیز به واسطه حضور متخصصین کار کشته و بهره مندی از تجهیزات پیشرفته، همگام با استانداردهای روز دنیا انجام می گردد. اصلی ترین خدمات نمایندگی پاناسونیک عبارتند از:

  • تعمیر تلویزیون پاناسونیک
  • تعمیرات تخصصی لوازم خانگی پاناسونیک
  • تعمیر انواع لپ تاپ در نمایندگی پاناسونیک
  • ترمیم پرینتر پاناسونیک
  • تعمیر سانترال پاناسونیک
  • تعمیر دستگاه کپی پاناسونیک
  • تعمیرات تلفن پاناسونیک
  • بررسی و تعمیر تخصصی پروژکتور پاناسونیک
  • فروش سانترال پاناسونیک
  • تعمیرات سانترال پاناسونیک
  • تعمیر سانترال پاناسونیک

    تعمیر سانترال پاناسونیک یکی از خدماتی است که به صورت تخصصی در نمایندگی پاناسونیک ارائه می شود. سانترال در واقع یک دستگاه سخت افزاری است که وظیفه برقراری ارتباط را برعهده دارد. سیستم سانترال حکم یک مخابرات کوچک را دارد. تنظیمات خاصی دارد و بسته به تنظیمات خود، خدمات متنوعی را ارائه می دهد.

    خدمات واحد تعمیر سانترال پاناسونیک از سرویس های حوزه نصب و راه اندازی سانترال از جمله کابل کشی و داکت کشی آغاز می شود و تا ارائه تعمیرات تخصصی و ارتقا سیستم سانترال ادامه دارد. تمامی خدمات این حوزه تضمین شده است. تعمیر سانترال پاناسونیک توسط تعمیرکاران و تکنسین های ماهر و مجرب انجام می شود. تمامی این افراد در حوزه تخصصی خود دارای سال ها تجربه طلایی و طولانی هستند.

    تعمیر پرینتر پاناسونیک

    واحد تعمیر پرینتر پاناسونیک به صورت مجزا و مستقل فعالیت می کند. این واحد تعمیراتی یکی دیگر از بخش های تعمیراتی نمایندگی پاناسونیک است که صفر تا صد خدمات حوزه تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری پرینتر پاناسونیک را پوشش می دهد. تمام مدل های پرینتر پاناسونیک از جمله ایستاده، رومیزی، لیزری، جوهر افشان، چند کاره و … در این واحد تعمیراتی بررسی و ارزیابی می شود.

    ارائه مشاوره جهت سرویس‌های زمان بندی شده انواع پرینتر پاناسونیک، ارائه مشاوره در خصوص چگونگی کارکرد پرینتر های پاناسونیک، به‌روز سازی Firmware جهت اصلاح عیب‌ها و اختلال ها، تست محتوایی و پایه‌ای اختلالات پرینتر پاناسونیک و تهیه بهترین مواد مرغوب مصرفی برای پرینتر های پاناسونیک از جمله سرویس های واحد تعمیر پرینتر پاناسونیک است. تمام این سرویس ها با ضمانت نامه کتبی همراه است.

    تعمیر تلویزیون پاناسونیک

    تعمیر تلویزیون پاناسونیک نمونه دیگری از خدمات واحد تعمیرات نمایندگی پاناسونیک است. تلویزیون در دنیای امروز جایگاه بسیار ویژه ای دارد. به هر دلیلی ممکن است درگیر ایرادات و اختلالاتی شود. این دستگاه به دلیل استفاده مداوم و مکرر، استهلاک شدیدی را متحمل می شود. به همین دلیل پتانسیل رویارویی با انواع و اقسام مشکلات را دارد.

    خدمات واحد تعمیر تلویزیون پاناسونیک به گونه ای تنظیم شده است که به راحتی تمام نیازهای کاربران را برطرف می کند. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری تلویزیون های مختلف پاناسونیک در این مرکز بررسی و ارزیابی می شود. مسیر درست تعمیر انتخاب و اجرا می شود و در نهایت سرویسی با کیفیت و منحصر به فرد به کاربر ارائه می شود.

    تعمیر لوازم خانگی پاناسونیک

    حوزه لوازم خانگی پاناسونیک یکی از حوزه هایی است که کمپانی پاناسونیک به صورت ریز و جزئی در آن فعالیت دارد. از محصولات صوتی و تصویری و انواع یخچال و لباسشویی گرفته تا پلوپز و چرخ و گوشت و … در حوزه لوازم خانگی پاناسونیک قرار دارد. واحد تخصصی تعمیر لوازم خانگی پاناسونیک تمام این محصولات را تحت پوشش خود قرار می دهد.

    این واحد یکی از مدرن ترین و مجهز ترین واحد های تعمیراتی در حوزه لوازم خانگی پاناسونیک است. تمامی سرویس ها و خدمات مرکز تعمیر لوازم خانگی پاناسونیک همراه با کارت ضمانت کتبی است. تعمیرکاران به آرشیوی مجهز از قطعات جانبی نیز دسترسی دارند که مسیر تعویض را برای آنها سهل و ساده کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

    منبع : نمایندگی پاناسونیک



:: برچسب‌ها: نمایندگی پاناسونیک , نمایندگی رسمی پاناسونیک , تعمیرات تلویزیون پاناسونیک ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

تعمیر تلویزیون سامسونگ با توجه به پرفروش بودن این محصول در بازارهای داخلی کشور یکی از خدمات ضروری و مورد نیاز غالب کاربران این محصول است که ممکن است به هر دلیل، در تعمیرات قطعات تلویزیون سامسونگعملکرد دستگاه‌ مورد استفاده آن‌ها خللی ایجاد شده باشد. در راستای تأمین این نیاز، مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ با همکاری مجموعۀ متخصص و کارآمد خویش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر و ترمیم انواع مدل‌های تلویزیون سامسونگ می‌باشد تا شما کاربران گرامی، -دارندۀ هر کدام از مدل‌های تلویزیون سامسونگ که باشید،- بتوانید با مراجعه به این مرکز، دستگاه خویش را تعمیر و ترمیم نمایید.

نمایندگی سامسونگ در راستای تامین نیاز شما کاربران گرامی خدمات تخصصی تعمیر و ترمیم انواع تلویزیون های ال ای دی ، ال سی دی ، اولد و پلاسما را به هم وطنان عزیز در سراسر تهران ، کرج و شهرستان ها ارائه می نماید.

خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ

مرکز تعمیرات تلویزیون پس از بررسی و عیب یابی تلویزیون، در صورت نیاز اقدام به تعمیر قطعه ی آسیب دیده می نماید. در صورتی که قطعه ی مورد نظر نیازمند تعویض باشد، متخصصین اقدام با توجه به ایراد قطعه، اقدام به تعویض قطعه ی مورد نظر خواهند نمود. در بخش ذیل به شرح خدماتی می پردازیم که در زمینه تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ به کاربران گرامی ارائه می گردد.

تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ

تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ نیاز به دانش و تجربه مرتبط دارد. هر تعمیرکاری نمی تواند از عهده تعمیر تلویزیون سامسونگ بر آید. برای تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ نیاز به ابزار و تجهیزات مناسب است. این ابزار و دستگاه های عیب یابی و تعمیر است که کمک می کند تعمیرکار با تجربه بتواند عیب یابی دقیقی از دستگاه به عمل بیاورد و بعد مسیر تعمیر و ترمیم و بهبود دستگاه را انتخاب و اجرا کند. در ادامه این موضوع تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ را به صورت جز به جز و ریز به ریز برای شما شرح می دهیم. می توانید مروری به این توضیحات داشته باشید و با چگونگی تعمیر آشنا شوید.

تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ چگونه انجام می شود؟

پنل

تعمیر پنل یکی از تعمیرات اصلی در حوزه تلویزیون است. هر چند در بسیاری از موارد امکان تعمیر وجود ندارد و تنها با تعویض است که می توان بهبودی را به دستگاه باز گرداند و این تعویض هم در غالب موارد به صرفه نیست، زیرا هزینه بسیار بالایی دارد. در هر صورت پنل یکی از اجزایی است که در لیست تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ در جایگاه اول ایستاده است، زیرا از اصلی ترین قطعات تلویزیون است. آبخوردگی، ضرب خوردگی و شکستگی از جمله مشکلات رایج پنل تی وی سامسونگ است.

مین برد MAIN BOARD

در تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ، تعمیر مین بردMAIN BOARD نیز از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است. این برد نیز یکی دیگر از اجزای اصلی تی وی است که دربردارنده اطلاعات است و دستور دهنده اصلی به قسمت های مختلف دستگاه به شمار می رود. پردازشگر تلویزیون و حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI و … نیز بر روی این برد قرار می گیرند. آسیب دیدگی مین برد خرابی تمامی بخش های نصب شده بر روی آن را در پی دارد.

بک لایت

بک لایت یکی دیگر از اجزای تی وی است که در لیست تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ در مقام دوم ایستاده است. این قطعه منبع نور تلویزیون است و خرابی آن باعث عدم نمایش تصاویر در تلویزیون می شود. بک لایت های تی وی ها در مدل های مختلف با هم متفاوت هستند.

برد تغذیه POWER BOARD

تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ به همین جا ختم نمی شود. هنوز درباره برد تغذیه صحبتی نکرده ایم. این برد که به برد پاور نیز معروف است، تغذیه برق تلویزیون را بر عهده دارد. خرابی این قطعه سبب عدم تامین برق مورد نیاز دستگاه می شود و در نتیجه دستگاه نمی تواند روشن شود.

برد کنترل تایمینگ T-CON

برد کنترل تایمینگ T-CON که با نام های TFT یا  LVDS نیز شناخته می شود، در لیست تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ دیده می شود. این برد رابط بین مین برد و برد درایور داخل پنل است و تصاویر پردازش شده را به برد درایور می رساند.

سایر قطعات

اپتیک، دیود، خازن ها، آمپلی فایر، دستگاه کنترل از راه دور، آنتن داخلی تی وی و … نیز از دیگر قطعات تلویزیون هستند که هر کدام می توانند به دلایلی درگیر ایرادات و اختلالاتی شوند. در هر صورت باید بدانید که تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ در کنار ابزار به تکنسین های ماهر و مجرب نیاز دارد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ از جمله خدمات تخصصی نمایندگی سامسونگ است. تلویزیون سامسونگ به دلیل کیفیت و کارایی بالای آن از محصولات پرطرفدار این کمپانی می باشد. ازآن جا که  تلویزیون مهم ترین وسیله ی سرگرمی در  منازل است وتمامی افراد خانواده ساعاتی را در کنار تلویزیون می گذرانند، بیش از سایر محصولات در معرض خطر قراردارند. تلویزیون های سامسونگ نیز از این مورد مستثنی نیستند و در اثر گذر زمان، ممکن است قطعات مختلف آن آسیب دیده و نیازمند تعمیر شوند. همچنین سرویس تلویزیون سامسونگ به شما این امکان را خواهد داد که استفاده ای بهینه از تلویزیون خود داشته باشید. نمایندگی سامسونگ جهت رفع نیازهای مشتریان گرامی،  کارگاه تعمیر تلویزیون سامسونگ را راه اندازی کرده است.

کادر فنی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در این کارگاه از بین متخصصین و تعمیرکاران مجرب و توانای تعمیرات تلویزیون برگزیده شده اند. از جمله مشکلات رایج در تلویزیون؛ مشکلات مربوط به تصویرو قطع و وصل شدن مداوم آن، خرابی بک لایت، خاموش روشن شدن مداوم تلویزیون، چشمک زدن چراغ پاور، مشکلات قطعی صدا، مشکلات مربوط به رنگ تصویر زمینه، مشکلات مربوط به ال سی دی و خرابی پنل و… می باشد. تعمیر تلویزیون سامسونگ در نمایندگی به صورت تخصصی و حرفه ای انجام شده و متخصصین این مجموعه توانایی رفع تمامی عیوب و ایرادات تلویزیون سامسونگ را دارند.

در کارگاه تعمیرات تلویزیون سامسونگ مدرن ترین تجهیزات و قطعات اصل واورجینال جهت انجام تعمیرات صحیح فراهم شده است. این مژده را به کاربران گرامی می دهیم که امکان تعمیر تلویزیون سامسونگ درمحل و منزل مشتری فراهم شده و در صورت در خواست مشتریان گرامی، کادر فنی به محل مورد نظر آن ها، اعزام خواهند شد.

منبع : تعمیرات تلویزیون سامسونگ



:: برچسب‌ها: تعمیرات تلویزیون , تعمیرات تلویزیون سامسونگ , نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ , تعمیرات تلویزیون در محل ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

تعمیر موبایل سامسونگ می‌بایست با رعایت پارامترهای خاص انجام پذیرد تا از آسیب به دیگر بخش‌های دستگاه جلوگیری کرده و  بازیابی کیفیت اولیه آن را سبب گردد. اما پرسش ما آن تعمیرات موبایل سامسونگاست که آیا پارامترهای مجاز و استاندارد در تعمیر موبایل سامسونگ در همه تعمیرگاه‌های موبایل اجرا می‌گردند؟ پاسخ این سوال متأسفانه منفی است.

غالب تعمیرکاران فعال در این مراکز، بی‌هیچ دانش تخصصی و آکادمیک و صرفاً با تکیه بر تجربه‌های پیشین خود در تعمیرات گوشی، نسبت بهتعمیر موبایل سامسونگ اقدام ‌می‌نمایند؛ از این‌رو اغلب قریب به اتفاق این تعمیرات، منجر به خرابی مجدد دستگاه و چه بسا دوچندانی نقص آن‌ها می‌گردد.

از همین روست که کارشناسان تعمیر موبایل سامسونگ توصیه می‌کنند که در صورت بروز نقض در هرکدام از موبایل‌های سامسونگ، می‌بایست این محصولات را تنها به مراکز مجاز و استاندارد بسپارید و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را ندارند، بپرهیزید. کاربران گرامی این محصول می توانند جهت دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط با بهسازی و تعمیر موبایل سامسونگ به این مرکز مراجعه نمایند.

اگر شما کاربران گرامی نیز دارنده یکی از گوشی‌های سامسونگ هستید و در طول روزهای اخیر متوجه بروز اشکال و ناکارامدی در دستگاه خود شده‌اید، می‌توانید با مراجعه به تخصصی‌ترین مرکز تعمیر موبایل سامسونگ ، اشکالات پیش آمده در دستگاه خود را مرتفع نمایید. البته در صورتی که اشکال پیش امده در دستگاه شما حاد نبوده و یا مرتبط با بخش نرم افزاری دستگاه است، می‌توانید با مراجعه به بخش مقالات، روش‌های تعمیر موبایل سامسونگ و برطرف‌سازی آن را مشاهده نمایید. شایان ذکر است در این بخش، آموزش‌های مرتبط با بخش تعمیرات سخت افزاری موبایل نیز ارائه شده است که برای همکاران محترم و یا کاربرانی که ابزار و مهارت این کار را دارند، سودمند خواهند بود.

تعمیر گوشی سامسونگ

عیب یابی و رفع مشکلات گوشی سامسونگ با رعایت موازین خاص در نمایندگی سامسونگ صورت می گیرد. اغلب تعمیرکاران در حال فعالیت در مراکز غیر مجاز ، از دانش  کافی و تخصصی برخوردار نیستند و تنها با تکیه بر تجربه‌های خود تاکنون  اقدام به تعمیرات گوشی می نمایند به همین جهت اغلب تعمیر موبایل سامسونگ ، بی ثمر بوده و دستگاه مجددا به همان مشکل بر می خورد و تنها باعث متحمل شدن هزینه اضافی برای مشتری می شود.

برای همین کارشناسان و تکنسین های نمایندگی سامسونگ توصیه می‌کنند که در مواقع ایجاد نقص در هر بخش از گوشی های سامسونگ، بایستی گوشی خود را فقط به مراکز و نمایندگی های قانونی سامسونگ و  مجاز برده  و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیر استاندارد که از اطلاعات و تکنولوژی لازم بهره مند نیستند، خودداری کنید.

تعمیر و تعویض باتری موبایل سامسونگ

برای تشخیص زمان تعویض باتری موبایل سامسونگ –والبته سایر برندهای گوشی- روشهای متعددی وجود دارد. در این میان، برخی نشانه‌های خرابی باتری، آسان و به راحتی قابل تشخیص و برخی دیگر دشوارترند. توصیه می‌شود جهت پیشگیری از خراب شدن باتری، توصیه‌های ذکر شده از سوی کارشناسان جهت افزایش عمر این قطعه را جدی بگیرید.

به یاد داشته باشید که باتری‌ها زباله نیستند، پس آن‌ها را در سطل‌های زباله‌های قابل بازیافت قرار دهید تا در مراکز بازیافت از آن‌ها استفاده شود. حقیقت آن است که در صورت خرابی باتری گوشی سامسونگ، کار چندانی نمی‌توان جهت تعمیر موبایل سامسونگ آن انجام داد و این قطعه از گوشی می‌بایست تعویض شود.

البته در گام نخست، برخی اقدامات نرم افزاری نظیر کالیبره کردن باتری، شارژ و دی‌شارژ باتری، ریست گوشی و مواردی از این دست اجرا می‌شود تا تعمیر باتری موبایل سامسونگ در صورت امکان با برخی اقدامات نرم افزاری انجام شود. اما در نهایت، و در صورتی که روش‌های نرم افزاری جهت تعمیر باتری موبایل سامسونگ کارامد نبود، راهی جز تعویض باتری گوشی باقی نخواهد بود. در تعویض باتری گوشی به این نکته توجه کنید که نمونه جایگزین حتی‌الامکان اورجینال و یا دارای کیفیت خوبی باشد.

تعمیر و تعویض تاچ موبایل سامسونگ

شکستگی و خرابی تاچ گوشی سامسونگ از آن دست اتفاقات شایعی است که ممکن است برای کاربران گوشی های سامسونگ پیش آید. اگر گوشی سامسونگی شما از فاصله زیاد به زمین بخورد و یا ضربه سنگینی به آن وارد شود، علاوه بر اتفاقات جانبی دیگر، احتمال شکستگی ال سی دی و تاچ در آن بالاست.

اگر تاچ گوشی سامسونگ دچار شکستگی شود و یا از کار بیفتد، ضروری است که بلافاصله اقدامات مورد نیاز جهت تعویض و یا تعمیر تاچ گوشی سامسونگ انجام پذیرد. زیرا تاچ در چنین محصولاتی، رابط میان کاربر و دستگاه است و در صورتی که خراب گردد، گوشی عملاً بی‌استفاده شده و از کار می افتد.

دارندگان گوشی های تلفن همراه سامسونگ می توانند در صورت مواجه با مشکل کار نکردن تاچ گوشی همراه شان به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه کرده و اشکال پیش آمده را مرتفع سازند. مرکز تعمیر موبایل سامسونگ به دلیل برخورداری از آرشیو جامعی از قطعات موبایل سامسونگ در طول سالهای اخیر با حذف واسطه ها، برترین کیفیت را با کمترین هزینه به کاربران تلفن های همراه ارائه نموده است.

رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری در واحدهای تخصصی مرکز تعمیر موبایل سامسونگ

از آنجا که اختلالات ایجاد شده در موبایل سامسونگ ممکن است سخت افزاری، نرم افزاری و یا تلفیقی از هر دو باشد، مرکز تعمیر موبایل سامسونگ با پارت‌بندی‌های تخصصی، این امکان را فراهم ساخته است تا کارشناسان نرم افزاری و سخت افزاری تعمیرات مورد نیاز را در پارت‌های تخصصی اجرایی سازند. کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موبایل و استفاده از به‌روزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات مورد نیاز موبایل‌های سامسونگ را با قطعات اورجینال و هزینه مصوب به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد.

واحد تعمیر موبایل سامسونگ به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارد. تمامی تعمیرات موبایل سامسونگ در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌های سازنده صورت می‌پذیرد.

خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیر موبایل سامسونگ

  • بازیابی تنظمیات کارخانه سازنده گوشی در مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ
  • تست و بهینه‌سازی ولتاژ موبایل
  • انجام مشاوره‌ در زمینه قطعات سخت‌افزاری و سیستم نرم‌افزاری
  • اصلاح نواقص موجود در دوربین‌ موبایل سامسونگ
  • تعمیر و اصلاح کارت حافظه موبایل سامسونگ
  • تعمیر نواقص میکروفن و اسپیکر
  • تعویض و یا تعمیر صفحه نمایش موبایل سامسونگ
  • برطرف‌سازی مشکلات هنگ موبایل سامسونگ
  • ریست کردن موبایل سامسونگ
  • تعمیر USB موبایل سامسونگ
  • تست اسپیکر گوشی و اصلاح مشکلات آن
  • تعمیر و اصلاح ایراد مشکلات بلوتوث موبایل سامسونگ
  • اصلاح مشکلات ویبره موبایل سامسونگ
  • برطرف کردن مشکل پرش در صفحه نمایش
  • رفع مشکلات آنتن‌دهی موبایل
  • رفع مشکلات سیم کارت در مرکز تعمیر موبایل سامسونگ
  • تعمیر و یا تعویض باتری
  • انجام تست‌های مربوط به تغذیه قطعات
  • فلش، فارسی‌سازی و نصب نرم افزار
  • رسوب‌زدایی با اولتراسونیک
  • شو‌سازی در باطری موبایل سامسونگ
  • برطرف کردن مشکل عدم خواندن سیم کارت از سوی گوشی در مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ

منبع : نمایندگی سامسونگ



:: برچسب‌ها: نمایندگی سامسونگ , تعمیرات موبایل , تعمیر موبایل سامسونگ , نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

تعمیر دستگاه کپی دربردارنده‌ی تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این دستگاه ذکر شده است. در مرکز تعمیرات دستگاه کپیتعمیرات دستگاه کپی کونیکامینولتا منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی، تمامی سرویس‌های مرتبط با دستگاه‌های فتوکپی همراه با گارانتی عرضه‌ می‌گردد.

مهندسان و کارشناسان حاضر در مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی با دارا بودن سال‌ها تجربه در زمینه‌ی عملیات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تعمیر دستگاه‌های کپی قادر به تعمیر و ترمیم تمامی قطعات معیوب و ناقص می‌باشند. در مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی توجه ویژه‌ای به استفاده از مواد درجه یک و عالی مانند کاغذ مناسب، کارتریج مناسب و …. می‌گردد، زیرا استفاده از این مواد می‌تواند نیاز به تعمیرات دستگاه کپی و استهلاک قطعات این دستگاه را کمتر سازد و از خرابی آن پیشگیری کند.

سرویس های مرتبط با بهسازی و تعمیر دستگاه ی، در این مرکز، به دو شیوه «تعمیر در محل کپی» و «تعمیرات کپی در نمایندگی» انجام می پذیرد که شیوه دوم، به دلیل وزن بالای دستگاه های کپی و دشواری های حمل و جایجایی آنها، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد (مگر انکه امکان جداسازی قطعه معیوب و تحویل آن به مرکز تعمیر وجود داشته باشد) و غالب کاربران شیوه نخست یا همان تعمیر در محل را ترجیح می دهند.

نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی

نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی تمام توان و امکانات خویش را به کاربسته تا ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات به کاربران و مشتریان خویش خویش باشد. این مرکز با همکاری تیمی از کارشناسان خبره و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی را در حوزه تعمیر دستگاه فتوکپی به مشتریان، همکاران، هموطنان و کاربران گرامی ارائه نماید.

تلاش ما در مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی بر آن است تا حتی‌الامکان از تعویض قطعات اصلی دستگاه خودداری کنیم تا دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال خود به کار ادامه دهد؛ تعویض قطعات تنها زمانی انجام می‌گردد که امکان ترمیم و تعمیر یک قطعه به طور کلی وجود نداشته باشد. به عبارتی دیگر تعویض قطعات اصلی دستگاه کپی، آخرین راهکار انتخابی کارشناسان اعزامی است و حتی‌الامکان از این کار خودداری می‌گردد.

برخی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی عبارت است از: تعویض و عیب یابی قطعات کاست و بای‌پس، تعمیر و تعویض قطعات موتور، رفع خطاهای مربوط به لیزر و لنز، سرویس و گردگیری دستگاه کپی، عیب‌یابی و اصلاح یونیت لیزر، بررسی و اصلاح یونیت فیوزینگ، عیب‌یابی هیتر، ترمیستور و ترموستات، تعویض دولوپر،  عیب‌یابی یونیت کاغذکش و تعمیر آن، شارژ کاتریج و … .

تعمیرات تخصصی دستگاه کپی در تهران و کرج

مرکز تعمیرات دستگاه کپی در حال حاضر دارای پنج شعبه در شهر تهران و یک شعبه در شهر کرج است. از این رو کاربران کلیه دستگاه‌های کپی در شهر تهران و کرج می‌توانند با نزدیکترین نمایندگی به محل کار، شرکت و … تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور تعمیرکار دستگاه کپی را ثبت نمایند.

در صورت نیاز به هر یک از خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی، توصیه می‌شود پیش از تماس با این مرکز، به آدرس شعب دقت نمایید و تلاش نمایید تا با نزدیکترین مجموعه تماس بگیرید. توجه به این موضوع سبب صرفه‌جویی در زمان و سرعت‌بخشی به روند ارائه خدمات می‌گردد.

جهت مشاهده آدرس مراکز تعمیرات تخصصی کپی در تهران و کرج به بخش «شعب» در بالای صفحه بروید. در صفحه مربوطه آدرس هر مجموعه و آدرس آن ذکر شده است.

تعمیرات تمامی برندهای دستگاه کپی

تعمیرات انواع دستگاه کپی در واحدی مجزا در نمایندگی کونیکا مینولتا انجام می شود. تعمیرات این محصول نیاز به مهارت بالایی دارد و به همین دلیل تحت نظارت جمعی از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات دستگاه کپی می باشد. متخصصین در این مرکز ضمن بررسی هریک از مدل های کپی لیزری، سیاه و سفید، رنگی و … از همه برندها، تخصصی ترین اقدامات را برای رفع مشکلات آن انجام می دهند.

کاربران محترم هریک از دستگاه های کپی کونیکا مینولتا، ریکو، کانن، اچ پی، فوجیتسو، زیراکس و … می توانند اطمینان داشته باشند که محصول مورد نظرشان در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کونیکامینولتا، به حرفه ای ترین شکل ترمیم می گردد. همکاران ما با استفاده از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا، سطح کیفی تعمیرات فتوکپی را به بالاترین حد ممکن رسانده و فرایند عیب یابی و ترمیم را مطابق با آخرین استانداردهای جهانی انجام می دهند.

منبع : تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا



:: برچسب‌ها: تعمیرات دستگاه کپی , نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی , تعمیر دستگاه کپی در محل ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آذر 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد