نوشته شده توسط : ihc

اگر به دنبال راه اندازی خط 5 رقمی سیپ ترانک و آشنایی با جزئیات این فرایند هستید، حتما ادامه مطلب را دنبال کنید. خط تلفن پنج رقمی SIP Trunk   یک تکنولوژی گسترده و کاربردی جهانی است که مخابرات به تازگی عرضه آن به متقاضیان را آغاز کرده است. این سرویس مزایای بسیاری برای شرکت ها و مراکز اداری داشته و ضمن کاهش هزینه ها، فرایند برقراری تماس را بسیار راحت تر خواهد کرد. به عنوان مثال شما با استفاده از خط تلفن 5 رقمی سیپ ترانک می توانید بین ۳۰ تا ۹۰ تماس همزمان با کیفیت داشته باشید.

این سرویس کاملا با نرم افزار تلفن گویای مرکز تلفن ویپ سازگار است و دردسر و مشکلی از این بابت نخواهید داشت. برای خرید سیپ ترانک در هریک از انواع چهار یا پنج رقمی باید ضمن فراهم کردن مدارک لازم، از طریق شرکت مخابرات اقدام کنید. راه اندازی خط 5 رقمی سیپ ترانک نیز کار چندان سختی نیست و طی حداکثر دو روز انجام می شود. برای این منظور می توانید از کارشناسان مرکز راه اندازی شبکه در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید. برای آشنایی بیشتر با جزئیات خط 5 رقمی سیپ ترانک و نصب و راه اندازی آن از شما دعوت می کنیم به ادامه مطلب توجه کنید.

فرایند راه اندازی خط 5 رقمی سیپ ترانک

اولین گام برای بهره مندی از مزایای خط سیپ ترانک این است که درخواست دریافت این سرویس را در مخابرات منطقه خود به ثبت برسانید. مدت زمان مشخصی حدود دو ماه طول می کشد تا خط به شما واگذار شود. پس از واگذاری خط 5 رقمی سیپ ترانک ، تیم کارشناسی مرکز سخت افزار ایران به آدرس شما مراجعه می کنند.

اگر تلفن گویا داشته باشید، فرایند نصب در کمتر از دو روز به پایان رسیده و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. در غیر این صورت خط دریافتی شما در پروسه اداری به مرحله بایگانی رسیده و دردسرهای زیادی پیش رو خواهید داشت. فرایند نصب و راه اندازی خط 5 رقمی سیپ ترانک به شکل سخت افزاری و نرم افزاری انجام شده و هر مرحله نیاز به تجهیزات خاصی دارد که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد.

راه اندازی خط 5 رقمی Tell 30

تجهیزات سخت افزاری نصب خط 5 رقمی سیپ ترانک

برای نصب و راه اندازی خط 5 رقمی سیپ ترانک نیاز به تجهیزات ویژه سخت افزاری می باشد. پیش از هر چیز شما به یک مودم .biz (دات بیز) نیاز دارید. این مودم خط دریافتی تلفن را به شبکه متصل کرده و اهمیت بسیاری در فرایند نصب و استفاده از خطوط سیپ ترانک دارد. توجه داشته باشید که مودم دات بیز شما باید از حالت های Bridge پشتیبانی کند و در مود Mode حالت ESM قرار داده شود.

مودم های پیشنهادی مخابرات برای این منظور شامل Cisco سیسکو، Huawei هوآوی، iTas آی تاس و sntu می گردند. پس از تهیه مودم، کافی است باقی مراحل را به کارشناسان زبده مرکز سخت افزار ایران محول کنید. همکاران ما با تجربه ای که در زمینه راه اندازی ویپ دارند، به شما کمک می کنند که فرایند نصب و راه اندازی خط 5 رقمی سیپ ترانک را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

هزینه راه اندازی خط 5 رقمی Tell 30

معمولا اولین سوال کاربران در خصوص خطوط تلفن تلسی پیرامون هزینه های راه اندازی این خطوط است. در واقع مخارج راه اندازی و استفاده از این خطوط به دو بخش تقسیم می شوند. علاوه بر هزینه راه اندازی خط 5 رقمی Tell 30 شما باید هزینه نگهداری هم پرداخت کنید. یعنی در هنگام دریافت خط شما هزینه ای مشخص را به مخابرات یا شرکت انتخابی خود پرداخت می کنید. سپس هزینه ای را بابت نصب و راه اندازی خط پنج رقمی توسط تیم وب مرکز سخت افزار ایران پرداخت می کنید. اما این پایان ماجرا نیست و شما باید ماهیانه مبلغی را بابت نگهداری سرویس تل سی پرداخت کنید.

استفاده از خط 5 رقمی Tell 30 چه مزایایی برای شما دارد؟


همانطور که پیش تر هم اشاره شد، راه اندازی خط 5 رقمی Tell 30 مزایای بی شماری برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت. باید بدانید که سرویس تل سی یا TEL30 از نظر امکانات و تجهیزات و نحوه دریافت هیچ تفاوتی با سرویس سیپ ترانک ندارد. تنها تفاوت موجود این است که تل سی به مشترکین حقیقی ارائه می شود و سرویس سیپ ترانک ویژه کاربران و مشترکین حقوقی می باشد.

امکان واگذاری به هر دو دسته افراد حقیقی و حقوقی، جایگزین مناسب برای سرویس پی در پی، امکان برقراری تعداد زیادی تماس (حداقل 30 تماس) بدون بوق اشکال، عدم وجود محدودیت جغرافیایی و مواردی از این دست، قابلیت هایی هستند که پس از راه اندازی TEL30 به دست خواهید آورد. گفتنی است مرکز سخت افزار ایران به عنوان یکی از معدود مراکز معتبری شناخته می شود که سرویس های نصب و راه اندازی خطوط پنج رقمی را به متاقضیان این حوزه ارائه می دهد.



:: برچسب‌ها: راه اندازی خط 5 رقمی Tell 30 ، نصب خط 5 رقمی سیپ ترانک ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

پیاده سازی فکس سرور یکی از سرویس های فوق تخصصی است که مهندسین شبکه مرکز سخت افزار ایران به متقاضیان ارائه می دهند. اساسا فکس سرور سامانه ای است که در بستر شبکه و نیز اینترنت ارائه می شود. یکپارچه سازی این سامانه با اتوماسیون های اداری به صاحبان مشاغل این امکان را می دهد که نمابرهای مورد نظرشان را از طریق web ارسال و دریافت کنند. این به معنای ارتقا سطح کیفی ارتباطات شرکت ها بوده و کاربران و کارکنان مجموعه های خدماتی را با سطح نوینی از پروتکل های ارتباطی آشنا می سازد.

اما آنچه در این زمینه اهمیت بسیاری دارد، نحوه راه اندازی و پیاده سازی این سامانه است. اگر می خواهید فکس های مجموعه شما با کیفیت و امنیت بالاتری ارسال و دریافت شوند و کارتابل های مشخصی در اختیار داشته باشید، باید سامانه فکس سرور را به صورت جامع، کامل و بی نقص راه اندازی کنید. مرکز سخت افزار ایران ضمن بهره مندی از دانش روز دنیا و استفاده از تجهیزات پیشرفته، شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان از حداکثر امکانات و قابلیت های این سامانه کاربردی بهره مند شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فرایند پیاده سازی فکس سرور و جزئیات آن از شما دعوت می کنیم به ادامه مطلب توجه کنید.

را اندازی فکس سرور

راه اندازی فکس سرور سیسکو

اگر شرکت یا مجموعه کاری شما از زیرساخت های سیسکو بهره مند است، پیاده سازی فکس سرور سیسکو برای شما کاربردی خواهد بود. کارشناسان ارشد شبکه در مرکز سخت افزار ایران، پس از بررسی دقیق امکانات موجود، سیستم فکس سرور سیسکو را در مجموعه مورد نظر شما راه اندازی می کنند. روند انجام این کار بدین ترتیب است که ساختار مرکز تماس تغییری نمی کند.

یعنی تنها با ایجاد درگاه ارتباطی استاندارد بین 2 سامانه، فکس سرور سیسکو قابل راه اندازی خواهد بود. اگر برای برقراری ارتباط بین شعبه‌ های سازمان خود از روتر سیسکو استفاده می کنید و در عین حال نیاز به راه اندازی فکس سرور دارید، بدون شک راه اندازی فکس سرور بهترین نتیجه را برای شما به دنبال خواهد داشت.

پیاده سازی فکس سرور مایکروسافت

چنانچه زیرساخت های موجود در شرکت و کسب و کار شما مبتنی بر مایکروسافت باشد، باید از خدمات پیاده سازی فکس سرور مایکروسافت در مرکز سخت افزار ایران استفاده کنید. فکس سرور مایکروسافت بر اساس زیرساخت و نرم افزارهای این شرکت کار می کند و تمامی امکانات سامانه جامع Fax Server را در اختیار شما قرار خواهد داد.

تمامی مراحل اجرا و پیاده سازی سامانه فکس سرور مایکروسافت در مرکز سخت افزار ایران و توسط تیمی متشکل از مهندسین زبده شبکه انجام می شود. شما عزیزان می توانید مشاوره های تخصصی در این زمینه را از همکاران ما دریافت نمایید.

فکس سرور سازمانی

فکس سرور سازمانی یکی از بخش های سامانه فکس سرور است که برای ارسال، دریافت و مدیریت فکس های سازمان و همچنین ایجاد روندهای هوشمند و اتصال به پایگاه داده مورد استفاده قرار می گیرد. سادگی، سرعت و کمترین خطای ممکن در عملیات از جمله مزایایی است که با استفاده از فکس سرور سازمانی به دست خواهید آورد. در واقع فکس سرور سازمانی امکانی را فراهم می کند که عملیات دریافت و ارسال فکس با کمترین هزینه و بدون نیاز به تجهیزات سخت افزاری همچون دستگاه فکس و … انجام گردد.

این سامانه مزایای بسیاری برای کاربران به همراه دارد. سهولت و سرعت در ارسال و دریافت فکس توسط پرسنل، حذف خطای کاربر انسانی در ارسال و دریافت فکس، حذف تمامی دستگاه های فکس سازمان و هزینه های مرتبط، مدیریت و نظارت جامع بر تمامی فکس های ارسالی و دریافتی، پشتیبانی از کلیه فرمت های پرکاربرد( PDF-DOC-GIF-JPG-HTML-xlsx)  ویرایشگر قوی جهت تایپ و تولید فکس، پرینتر مجازی جهت سهولت ارسال فکس از کلیه محیط ها، سیستم Import وExport کاملاً داینامیک، محیط کاربری ساده و قدرتمند به همراه امکانات CRM و مدیریت ترافیک خطوط و فکس ها طبق اولویت بندی از جمله مزایایی هستند که فکس سرور سازمانی به شما ارائه می دهد. برای دریافت این سامانه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن می توانید با کارشناسان شبکه مرکز سخت افزار ایران در تماس باشید.

منبع : پیاده سازی فکس سرور



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

مرکز تماس voip

یکی از مفاهیم همیشه همراه با راه اندازی ویپ ، مرکز تماس ویپ است. از جمله امکاناتی که مرکز تلفن voip برای شما فراهم می سازد، سیستم ضبط مکالمات ، تلفن گویا همراه با صف انتظار ، اتصال به داخلی هایی که در دفاتر دیگر شرکت هستند، ارتباط داخلی ها با یکدیگر در بین چند دفتر یک شرکت و موارد متعدد دیگری را می توان نام برد. برای راه اندازی یک مرکز تماس voip کوچک و راحت، کافی است یکی از IPPBX های این بخش را با ظرفيت دلخواه FXO یا FXS یا GSM انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید بدون نیاز به سرور، ارتباط دنيای VoIP با دنياي TDM را برقرار کنید.

همچنین شما با استفاده از یک مرکز تلفن تحت شبکه شهری، خواهید توانست خط شهری، سیم کارت GSM، تلفن آنالوگ، ترانک SIP، سانترال و PBX آنالوگ سنتی را به شبکه VoIP متصل نماييد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و نحوه راه اندازی voip می توانید با واحد طراحی شبکه مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. همکاران ما اطلاعات لازم را به شما عزیزان ارائه خواهند داد.

مرکز تماس ویپ

برای راه اندازی ویپ به چه تجهیزاتی نیاز داریم؟

همانطور که اشاره شد، راه اندازی تلفن تحت شبکه یا همان voip مستلزم رعایت پیش نیازهای مهمی است که کیفیت کار آن را تعیین می کنند. یکی از این پیش نیازها، تجهیزاتی است که این کار را تسهیل می کنند. اگر تجهیزات راه اندازی تلفن تحت شبکه voip به صورت درست انتخاب شده و مورد استفاده قرار بگیرند، تاثیر بسزایی در کیفیت کار سیستم خواهند داشت.

مهم ترین تجهیزاتی که برای راه اندازی ویپ به آنها نیاز خواهید داشت شامل مرکز تلفن تحت شبکه، گیتوی voip (اکسترنال یا به صورت کارت تلفنی) و داخلی ها (تلفنip، تلفن نرم افزاری و یا مبدل voip) می شوند. مرکز تماس VIOP در واقع هسته سیستم است که با عنوان ip هم شناخته می شود و دارای دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری می باشد. گیتوی نیز یکی از تجهیزات راه اندازی تلفن تحت شبکه voip  است که برای ارتباط با خطوط شهری یا داخلی های آنالوگ مورد استفاده قرار می گیرد. اگر همه این تجهیزات فراهم بوده و به درستی از آنها استفاده شود، می توانید اطمینان داشته باشید که راه اندازی voip نیز به صورت کامل و بی نقص انجام خواهد شد.

 

نحوه راه اندازی سیستم voip

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، سیستم ویپ مبتنی بر شبکه است و به همین دلیل علاوه بر انتقال صوت ، تصویر و دیتا را نیز انتقال می دهد. پس از راه اندازی ویپ ، شما به امکانات جذاب و بسیار کاربردی دست خواهید یافت که سیستم های قدیمی تر از جمله سانترال فاقد آنها بودند. کارشناسان مرکز طراحی شبکه، برای راه اندازی تلفن تحت شبکه و یکپارچه سازی این سیستم از نرم افزار crm استفاده می کنند. این روش، هم بازدهی ارتباطات با مشتریان را به میزان چشمگیری ارتقا خواهد داد و هم موجب افزایش ورود به مجموعه های تجاری خواهد شد. برای راه اندازی voip  باید اول زیر ساخت های آن را فراهم کنید. پس از اجرای خطوط مورد نیاز و تامین سخت افزاری مثل تلفن و …، می توانید ادامه کار را با خیالی آسوده به کارشناسان مرکز سخت افزار ایران محول کنید.

منبع : پیاده سازی و راه اندازی ویپ در تهران



:: برچسب‌ها: مرکز تماس ویپ , پیاده سازی Voip ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

سیپ ترانک چیست؟

سیپ ترانک یا همان Sip Trunk در واقع نوعی پروتکل ارتباطی است که امکان انتقال چندین تماس را به صورت همزمان بین سوییچ مخابراتی با سانترال، سرور VOIP یا IP PBX فراهمی می سازد. به بیان واضح تر می توان گفت که ترانک sip یک ارتباط پر ظرفیت بین دستگاه سانترال و یا سرور voip مشترک و سوییچ های مخابرات است. خط 5 رقمی سیپ ترانک از نظر ظرفیت تماس همزمان با همان شرایط 30 کانال به مشترکین اعطا می شود. یعنی مشترک روی ترانکی که از مخابرات تهیه می کند می تواند 30 تماس همزمان برقرار نماید.
بد نیست بدانید که پروتکل sip مخفف Session Initiation Protocol و به معنی پروتکل برقراری نشست یا شروع جلسات است. این پروتکل به عنوان محبوب ترین پروتکل استاندارد خانواده voip شناخته شده و بیشتر تجهیزات مخابراتی مرتبط با ویپ از آن استفاده می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی خط 5 رقمی سیپ ترانک می توانید با مرکز تلفن یا call center تماس بگیرید.

اولین گام برای بهره مندی از مزایای خط سیپ ترانک این است که درخواست دریافت این سرویس را در مخابرات منطقه خود به ثبت برسانید. مدت زمان مشخصی حدود دو ماه طول می کشد تا خط به شما واگذار شود. پس از واگذاری خط 5 رقمی سیپ ترانک ، تیم کارشناسی مرکز سخت افزار ایران به آدرس شما مراجعه می کنند.

اگر تلفن گویا داشته باشید، فرایند نصب در کمتر از دو روز به پایان رسیده و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. در غیر این صورت خط دریافتی شما در پروسه اداری به مرحله بایگانی رسیده و دردسرهای زیادی پیش رو خواهید داشت. فرایند نصب و راه اندازی خط 5 رقمی سیپ ترانک به شکل سخت افزاری و نرم افزاری انجام شده و هر مرحله نیاز به تجهیزات خاصی دارد که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد.

راه اندازی خط 5 رقمی

چرا باید از خط 5 رقمی سیپ ترانک استفاده کرد؟

تا به اینجا با کلیت خطوط تلفن سیپ ترانک و نحوه نصب و راه اندازی آنها آشنا شدید. شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که اصلا چرا باید از این خطوط استفاده کرد؟ باید بدانید که خط 5 رقمی سیپ ترانک که روی بستر شبکه LAN یا همان فیبر نوری ارائه می شود، مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت. به عنوان مثال با استفاده از این سرویس دیگر ناچار به پرداخت هزینه های هنگفت برای تهیه سخت افزار FXO نخواهید بود.

از طرفی شما با خطوط SIP Trunk  صوت بسیار با کیفیت تری در هنگام مکالمه خواهید داشت. دیگر مزیت استفاده از خط 5 رقمی سیپ ترانک ، هزینه کمتری است که در مقایسه با خطوط E1 دارد؛ یعنی چیزی حدود 25 درصد ارزان تر. قابلیت جابجایی و عدم نیاز به سخت افزار گران قیمت برای برقراری ارتباط نیز از جمله مزایای این سرویس پیشرفته جهانی به شمار می روند.

منبع : پیاده سازی خط پنج رقمی سیپ ترانک



:: برچسب‌ها: سیپ ترانک , راه اندازی سیپ ترانک , پیاده سازی سیپ ترانک ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

برای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ S7 دو انتخاب پیش روی کاربر است. انتخاب نخست آن است که از طریق یکی از نرم افزارهای ریکاوری عرضه شده در فضای اینترنت، بازیابی اطلاعات این گوشی انجام شود. در این صورت، باید این نکته مدنظر قرار گیرد که نرم افزار مورد استفاده، هر اندازه که پیشرفته و حرفه‌ای باشد، باز هم قادر به بازیابی تمامی اطلاعات و داده‌ها نخواهد بود.

تجربه نشان داده که بازیابی اطلاعات با نرم افزارهای موجود، رندوم‌وار و تصادفی خواهد بود، بنابراین گزینه بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ S7 با نرم افزارهای ریکاوری تنها برای کاربرانی مفید است که اطلاعات از دست رفته‌ی آنها، چندان مهم نیستند. انتخاب دیگر موجود برای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ اس 7، بازیابی اطلاعات این دستگاه با استفاده از پیشرفته‌ترین متدهای موجود جهت بازیابی نظیر pc3000 است.

ریکاوری اطلاعات گوشی سامسونگ

بازیابی اطلاعات با pc3000 به آندسته از کاربرانی توصیه می‌شود که اطلاعات ذخیره شده در گوشی برای آنها حیاتی است و انتظار دارند که این بازیابی با بالاترین میزان موفقیت انجام شود. خدمات مرتبط با هر دو نوع سرویس با حضور در مرکز دیتا ریکاوری قابل دریافت است.

بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ S7  (روش اول)

در صورتی که قصد دارید بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ S7 را از طریق نرم افزارهای ریکاوری موجود انجام دهید، می‌توانید از نرم افزارهای معرفی شده در این بخش استفاده نمایید. سه نمونه از برترین نرم افزارهای ریکاوری و بازیابی اطلاعات را در این بخش معرفی خواهیم کرد. نرم افزار نخست پیشنهادی ما برای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ اس 7، استفاده از نرم افزار Dr.Fone Toolkit است. بنابر ادعای طراحان این نرم افزار، نرم افزار دکتر فون توان پشتیبانی از6000 دستگاه را دارد.

از دست رفتن اطلاعات گوشی سامسونگ شما به هر شکل و دلیلی که اتفاق افتاده باشد، می‌توانید برای بازیابی آنها از طریق این نرم افزار استفاده کنید. (استفاده از این نرم افزار پولی است). نرم افزار پیشنهادی دیگر ما برای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ S7 ، نرم افزار MobiKin است. این نرم افزار یکی از برنامه های موثر و کارآمد برای بازگردانی فایل در اندروید است.

نرم افزار دیگر پیشنهادی نرم افزاری است که تنها برای گوشی‌های سامسونگ روت شده قابل استفاده است. نرم افزار DiskDigger دو نسخه پولی و رایگان دارد. نسخه رایگان تنها اجازه بازگردانی ویدئوها و عکس ها را می‌دهد اما نسخه پولی آن چنین محدودیتی ندارد. خدمات مرتبط با این روش از بازیابی با حضور در مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ قابل دریافت است.

بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ S7  (روش دوم)

روش دوم موجود برای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ S7 بازیابی اطلاعات از طریق pc3000 است. استفاده از این روش به کاربرانی توصیه می‌شود که اطلاعات از دست رفته آنها، بسیار مهم است. شانس بازیابی اطلاعات گوشی در این روش نیز اگر چه بسیار بالاتر از روش‌های دیگر است اما باز هم به صورت صد در صد نیست. به طور کلی در حال حاضر هیچ روش صد در صدی برای بازیابی اطلاعات وجود ندارد.

با این حال از میان روش‌های موجود برای ریکاوری اطلاعات، pc3000 بالاترین موفقیت را داشته و بهترین روش است. از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه توانایی ویرایش فایل‌های سیستمی و ماژول‌ها به صورت دستی است. تکنولوژی PC3000 توسط مهندسان زبده کمپانی ACE Laboratory و با مهارت خارق‌العاده‌ی اساتید این کمپانی در مؤسسه تحقیقات صنایع الکترونیک USSR (اتحادیه جماهیر شوروی) ساخته شده است.

در حال حاضر PC3000 قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری است که برای بازیابی اطلاعات تمامی گجت‌های امروزی می‌توان از استفاده کرد. خدمات مرتبط با این روش از بازیابی با حضور در نمایندگی سامسونگ قابل دریافت است.

 منبع : بازیابی اطلاعات موبایل سامسونگ

 



:: برچسب‌ها: بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ ، بازیابی اطلاعات موبایل سامسونگ ، نمایندگی موبایل سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

پیش از پرداختن به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر گوشی آیفون 6s plus بد نیست نگاهی به این دستگاه و ویژگی‌های آن داشته باشیم. گوشی آیفون 6s plus، نخستین بار در سپتامبر 2015 معرفی و پس از آن به بازارهای جهانی عرضه شد. نمایشگر این دستگاه از نوع پنل LED-backlit IPS LCD با صفحه لمسی خازنی و با 16 میلیون رنگ است. ابعاد این مدل از آیفون اپل 158.2 در 77.9 در 7.3 میلی‌متر و وزن آن 192 گرم است.

دوربین این دستگاه، 12 مگاپیکسل، f/2.2 و 29 میلی‌متر با قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز است. این بخش از دستگاه دارای لرزش‌گیر اپتیکال و فلاش دوگانه‌ی (LED (dual-tone نیز هست. باتری این دستگاه غیر قابل تعویض از نوع لیتیوم یونی و با ظرفیت 2750 میلی آمپر ساعت (10.45 وات ساعت) است. در بخش‌های آتی به برخی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر گوشی آیفون 6s plus اشاره خواهیم کرد. در صورت نیاز به خدمات مرتبط با تعمیر گوشی اپل 6 اس پلاس اپل می‌توانید به نمایندگی تعمیرات آیفون مراجعه نمایید.

تعمیر گوشی آیفون plus 6s

مرکز تخصصی‌ تعمیر گوشی آیفون 6s plus

برخی از شایع‌ترین اشکالات مشاهده شده در گوشی آیفون 6s plus در این بخش مورد اشاره واقع شده و شیوه رفع آنها توضیح داده خواهد شد. کاربران این دستگاه می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال سخت افزاری و یا نرم افزاری به نمایندگی تعمیرات اپل مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر گوشی آیفون 6s plus را دریافت نمایند. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مجموعه مشمول گارانتی و ضمانت است.

آبخوردگی گوشی آیفون 6s plus:

به طور کلی در زمان آبخوردگی گوشی تلفن همراه توصیه می‌شود در اسرع وقت به یکی از مراکز مجاز و استاندارد تعمیر گوشی مراجعه نمایید. اما در صورتی که به هر دلیل امکان مراجعه به چنین مراکزی را ندارید، بهتر است نکات درج شده در این بخش را درباره گوشی‌ آبخورده‌ی خود رعایت کنید. نخست آنکه گوشی را در حالت ایستاده نگه دارید و اگر گوشی دارای محافظ، قاب و یا محافظ صفحه است، آن‌ها را از گوشی جدا کنید.

پس از این کار تکه پارچه یا دستمال نرم و بدون پرزی را بردارید و مایعات اطراف گوشی را پاک کنید. در صورتی که شدت آب خوردگی زیاد است از جاروبرقی کمک بگیرید و این آب ها را بکشید. پلاستیک زیپداری را پیدا کنید و آن را پر از برنج خام کنید و آيفون را درون آن قراردهید. برنج خام به شدت جاذب مایعات است و کمک‌کننده خوبی برای از بین بردن مایعات راه یافته به آیفون است. سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع مشکل آبخوردگی آیفون با حضور در مرکز تعمیرات اپل و مراجعه به پارت تعمیر گوشی آیفون 6s plus امکان‌پذیر است.

خرابی تاچ گوشی آیفون 6s plus:

یکی از شایع‌ترین اشکالات پیش آمده در گوشی آیفون 6 اس پلاس اپل، مشکل خرابی تاچ و گلس است. البته این خرابی، غالباً به دلیل بی‌احتیاطی‌های کاربر و وارد شدن ضربه ناگهانی به دستگاه رخ می‌دهد. در صورت خرابی این بخش از دستگاه، اگر همه یا بخشی از صفحه نمایش گوشی iphone 6s plus دچار پیکسل سوختگی یا سایر آسیب‌ها شود به طوری که نمایش تصویر مختل گردد، ال سی دی نیاز به تعویض خواهد داشت.

اگر در اثر ضربه و یا فشار، تاچ گوشی عملکرد درستی نداشته باشد، از آنجایی که تاچ و ال سی دی در گوشی iphone 6s plus به یکدیگر متصل هستند، می‌بایست ال سی دی تعویض شود. به طور کلی تشخیص امکان یا عدم امکان تعمیر این بخش از دستگاه، صرفاً پس از بررسی تخصصی آیفون و عملکرد آن مشخص خواهد شد. سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش با حضور در مرکز تعمیرات اپل و مراجعه به پارت تعمیر گوشی آیفون 6s plus امکان‌پذیر است.

 

خرابی اسپیکر گوشی آیفون 6s plus:

برای تعمیر اسپیکر گوشی آیفون 6s plus روش پیشنهادی نخست آن است که دکمه ولوم بالای صدا را فشار دهید و در زمانی که پیامی مربوط به صدا روی صفحه نمایش پدیدار می شود، دقت کنید که صدا روی حالت هدفون نباشد. دیگر آنکه از کاور نشدن اسپیکر و هدفون گوشی‌تان مطمئن گردید. درادامه از یک قلم مو استفاده کنید و گردوغبار انباشته شده در آن را پاک نمایید.

در ارتباط با اسپیکر نیز می‌توانید ضربه آرامی به این بخش از دستگاه وارد نمایید تا اگر چیزی راه آن را مسدود کرده است خارج شود. از قطع بودن اتصال بلوتوث گوشی‌تان مطمئن گردید. دکمه قفل و هوم گوشی موبایلتان را برای 10 ثانیه بگیرید و نگه دارید تا گوشی ری‌استارت شود. در صورتی که مشکل صدای گوشی اپل با این روش‌ها حل نشد، احتمالاً اسپیکر گوشی موبایلتان به دلیل آسیب، نیازمند تعمیرات سخت افزاری است. برای بررسی دستگاه و اطمینان از این موضوع می‌توانید به مرکز تعمیر گوشی اپل، پارت گوشی تعمیر گوشی آیفون 6s plus مراجعه کرده و دستگاه خود را به کارشناسان بسپارید.

مشکل آنتن‌دهی گوشی آیفون 6s plus:

با توجه به اینکه علل مختلفی برای آنتن ندادن گوشی آیفون 6s plus وجود دارد، راهکارهای موجود جهت رفع این مشکل نیز متعدد است. برخی از رایج ترین علل آنتن ندادن گوشی آیفون عبارت است از بهم خوردن تنظیمات شبکه گوشی، آنتن ندادن به علت لوزام جانبی گوشی، وارد شدن فشار به سیم کارت و ضربه خوردن گوشی، قرار گفتن در نقطه جغرافیایی که از نظر آنتن دهی دچار مشکل است، مشکل سخت افزار مخصوص آنتن دهی گوشی و عدم شناسایی سیم کارت، فرسوده شدن سیم کارت، تمیز کردن یا تعویض آن، قرار گرفتن در کنار اشیایی که آنتن دهی را مختل می‌کنند و … .

برای رفع این اشکال بهتر است ابتدا علت آنتن ندادن گوشی آیفون خود را طی یک فرآیند عیب یابی صحیح شناسایی نمایید. پس از عیب یابی صحیح دستگاه می توانید راهکار مناسب دستگاه خویش را بر روی آن پیاده سازید. سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع مشکل آنت ندادن آیفون 6 با حضور در مرکز تعمیرات اپل و مراجعه به پارت تعمیر گوشی آیفون 6s plus امکان‌پذیر است.

منبع : نمایندگی موبایل آیفون 6s plus



:: برچسب‌ها: تعمیر آیفون , نمایندگی آیفوندر ایران , نمایندگی اپل در ایران , تعمیر گوشی آیفون 6s plus ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

در این مقاله برآنیم تا آموزش تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو را با شما کاربران گرامی به اشتراک بگذاریم. در صورتی که LCD لپ تاپ شما نیز در طول روزهای اخیر دچار خرابی شده و نیاز به تعویض آن پیدا کرده‌اید، می توانید با طی مراحل درج شده در این مقاله، تعویض و تعمیر ال سی دی آن را به سرانجام برسانید.

توصیه می شود در صورتی که دانش فنی و تجهیزات مورد نیاز جهت تعویض ال سی دی لپ تاپ را ندارید، از دستکاری دستگاه خودداری کرده و جهت این کار به یکی از مراکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ مراجعه نمایید. در بخش‌های آتی آموزش تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو به صورت مرحله به مرحله ارائه شده است.

آموزش تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو

تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو

برای تشخیص ضرورت تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو می‌توان لپتاپ را به یک مانیتور خارجی از طریق پورت VGA متصل کرد. اگر لپتاپ شروع به کار کرد و مانیتور وصل شده به آن روشن شد بدان معناست که مشکل تنها مربوط به صفحه نمایش است و بنابراین باید صفحه نمایش را با LCD جدید جایگزین کرد. اگر صفحه نمایش لپتاپ مشکی باقی ماند و یک تصویر کم‌نور در LCD لپتاپ مشاهده شد ممکن است اینورتر لپتاپ خراب باشد که به آسانی قابل جایگزین است.

در هر حال اگر به هر دلیل ال سی دی لپ تاپ شما دچار خرابی شده و نیاز به تعویض دارد می توانید با انجام مرحله به مرحلۀ دستورالعمل زیر آنرا تعویض نمایید. توجه داشته باشید که انجام این مراحل بهتر است توسط کارشناسان تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو انجام شود و کاربران عادی از انجام این کار خودداری نمایند. (نکته: مطالب ارائه شده در باب آموزش تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو برای لپ تاپ لنوو G570 است و ممکن است برای سایر لپ تاپ‌های این برند مناسب نباشد).

(نکته: پیش از اقدام به تعویض LCD لپ تاپ، گارانتی دستگاه را چک نمایید. در صورتی که گارانتی دستگاه هنوز معتبر باشد، از دستکاری دستگاه خودداری کرده و به نمایندگی‌های رسمی لنوو مراجعه نمایید).

مراحل آموزش تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو

جداسازی کابل ویدئو:

در این مرحله از تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو، می‌بایست کابل ویدئو را از پشت صفحه نمایش جدا سازید. این کار را با احتیاط انجام دهید زیرا کابل ویدئو به راحتی آسیب می بیند. در ادامه می بایست ۸ پیچی (۴ پیچ در هر طرف) که لولاها را به صفحه متصل می کند حذف نمایید.

آماده‌سازی ال سی دی نو:

در این مرحله می بایست ال سی دی جدید را روی کیبورد لپ تاپ قرار دهید تا در مراحل بعد آمده نصب شود. در این مرحله نیاز است اطمینان یابید که چیزی روی صفحه کلید قرار نگرفته است تا صفحه ال سی دی خراشیده نشود.

 

جایگزینی صفحه نمایش:

برای جایگزینی صفحه نمایش، ابتدا ال سی دی جدید را روی کیبورد، به سمت پایین قرار دهید و لولاها را با سوراخهای هر دو طرف صفحه تنظیم نمایید. در ادامه با استفاده از پیچ گوشتی سر فیلیپس، ۸ پیچ (۴ در هر طرف) را ببندید.

نصب کابل ویدئو:

این مرحله از تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو اختصاص به نصب کابل ویدئو دارد. در این مرحله می توانید کابل ویدئو را نصب نمایید. این کار را با احتیاط انجام دهید تا از بروز خرابی پیشگیری شود.

بستن پیچ ها:

در این مرحله می بایست چهار پیچی که صفحه و در را با هم نگه می دارند ببندید. زبانه پلاستیکی را برداشته و دو پیچی که دوربین را به کامپیوتر متصل می کنند را ببندید.

وصل کردن کابل برق و باتری

کابل برق و باتری را وصل نمایید و تست کنید که LCD جدید لپ تاپ به صورت صحیح وصل شده باشد و تصویر لپ تاپ به صورت صحیح و کامل بالا بیاید . پس از تست لپ تاپ، می توانید قاب دور ال سی دی را جا بزنید و پس از بستن پیچ های قاب ال سی دی، دستگاه آماده استفاده است.

تهیه ال سی دی مناسب:

ال سی دی مناسب و سازگار با دستگاه خود را تهیه نمایید.

آماده‌سازی ابزار تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو:

ابزارهای مورد نیاز را تهیه کنید و اطمینان یابید که فضای باز زیادی برای کار بر روی دستگاه دارید.

برداشتن پوشش پیچ‌ها:

دو لاستیکی که پیچ‌ها را در لبه های لپ تاپ لپ تاپ لنوو G570 پوشش می دهند را بردارید. (آنها در گوشه های سمت چپ و راست نوار قاب قرار گرفته اند.) در ادامه با استفاده از یک پیچ گوشتی کوچک، ۲ پیچ موجود را باز کنید.

باز کردن قاب جلویی:

در این مرحله می بایست قاب جلویی پلاستیکی دستگاه باز شود. برای این کار خار قسمت مربوطه را با ابزار بازپرداخت پلاستیکی یا پیچ گوشتی کوچک تختخواب پر کنید تا چندین خار باز شود.

آزادسازی خارها:

هنگامی که تعداد کمی از خارها شل شده اند، می توانید با دست آنها را به سمت راست بچرخانید. برای این کار، هر طرف را به سمت خارج و به طرف مرکز صفحه بکشید، تا کلیه خارهای نگهدارنده آزاد شوند.

 

تعمیرات لپ تاپ لنوو

مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو، با همکاری تیمی از مهندسان و کارشناسان این حوزه و با بهره‌‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر، فضایی خلق نموده که در آن می‌توان اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در این دستگاه را رفع و برطرف نمود. در مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو این امکان فراهم شده است تا سرویس‌های تخصصی مرتبط با این دستگاه از جمله تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو را به کاربران آن ارائه داد.

مرکز آموزش تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در حوزه فعالیتی خویش، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در بهینه‌سازی، بهبود و ارتقاء کاربردهای تکنولوژی کشور کوشا باشد.

منبع : تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو



:: برچسب‌ها: نمایندگی لپ تاپ لنوو , تعمیر ال سی دی لپ تاپ , آموزش تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا یکی دیگر از خدمات ارائه شده در مرکز سخت افزار ایران است که توسط تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر دستگاه کپی و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و متدهای این حوزه انجام می‌پذیرد. کاربرانی که دستگاه‌ کپی کونیکا مینولتای آنها در طول روزهای اخیر دچار خرابی و ناکارامدی شده‌ است، می‌توانند با حضور در مرکز سخت افزار ایران و یا از طریق تماس با کارشناسان حاضر در این مجموعه، سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر و بهسازی دستگاه خویش را دریافت نمایند.

مدیریت مرکز تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خویش، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی این مجموعه را گارانتی نموده و به کاربران و مشتریان ارجمند این اطمینان را می‌دهد که سرویس های انجام شده از بالاترین سطح کیفی برخوردارند؛ گارانتی خدمات این مرکز، به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر دستگاه کپی صورت پذیرفته است.

نمایندگی فتوکپی Konicaminolta

تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا در محل

از آنجا که غالب دستگاه‌های کپی، ابعاد و وزن بالایی دارند و امکان جابجایی آنها وجود ندارد، تعمیرات مرتبط با این دستگاه‌ها معمولاً به صورت سرویس در محل انجام می‌پذیرد. مگر آنکه امکان جداسازی قطعه معیوب و تحویل آن به تعمیرگاه کپی وجود داشته باشد. برای استفاده از سرویس تعمیر در محل دستگاه کپی کونیکا مینولتا کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان مرکز سخت افزار ایران تماس گرفته و درخواست خود –مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر دستگاه کپی- را ثبت نمایید.

سرویس‌های ارائه شده در این روش شامل کلیه خدمات نرم افزاری، سخت افزاری، سرویس‌های دوره‌ای دستگاه کپی و تخصصی‌ترین سرویس‌های تعویض قطعات و بهسازی عملکرد دستگاه کپی است. کلیه خدمات ارائه شده در این سرویس، جز در مواردی معدود نظیر شارژ کارتریج، مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیر تخصصی دستگاه کپی کونیکا مینولتا

خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این دستگاه با حضور در این مرکز و یا از طریق سرویس در محل دستگاه کپی قابل دریافت است. برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیر دستگاه کپی Konica Minolta عبارت است از:

تعویض و عیب‌یابی  قطعات کاست و بای‌پس، تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا و تعویض قطعات موتور، رفع خطاهای مربوط به لیزر و لنز، سرویس‌های دوره‌ای دستگاه کپی، عیب‌یابی و اصلاح یونیت لیزر، بررسی و اصلاح یونیت فیوزینگ، عیب‌یابی هیتر، ترمیستور و ترموستات، تعویض دولوپر، عیب‌یابی یونیت کاغذکش و تعمیر آن، شارژ کاتریج، عیب‌یابی یونیت فیدر دستگاه کپی کونیکا مینولتا و اصلاح آن،

تعویض پیکاپ، انجام شارژ‌های پودر سبک و سنگین دستگاه کپی، عیب‌یابی درام و انجام اصلاحات پس از بررسی، تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ، بررسی تغذیه کننده کاغذ و عملکرد صحیح آن در دستگاه کپی کونیکا مینولتا، تعمیر AC power، تعمیرات بخش High Voltage  دستگاه کپی کونیکا مینولتا، تعویض Blank Lamp دستگاه کپی و دیگر خدمات تخصصی مربوط با تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا.

نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا

نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را در دو حوزه تعمیر و فروش، به آنان ارائه نمایند.

کارشناسان مرکز تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا تمامی توان و امکانات خویش را به کار بسته اند تا خدماتی لایق و سزاوار نام کونیکا مینولتا به کاربران آن ارائه دهند. امتیازات دیگر نمایندگی کونیکا مینولتا صرفه‌جویی در زمان و هزینه، سرعت بالای انجام تعمیرات، انجام مشاوره پیش از تعمیر و اعلام نتیجه‌ی نهایی پس از تعمیر و سرویس دستگاه‌هایی است که سایر همکاران قادر به تعمیر آنها نبوده‌اند.

منبع : تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا در محل



:: برچسب‌ها: نماینگی کونیکامینولتا , تعمیر دستگاه کپی کونیکامینولتا , نمایندگی فتوکپی کونیکامینولتا ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

تعمیرات دوربین فیلمبرداری کانن یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین و خبره ترین کارشناسان این حوزه می باشد. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل آنالیز و واکاوی تعداد بیشماری از دوربین های عادی و حرفه ای کانن به ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه ها تسلط یافته و قادر به رفع تمامی اشکالات و عیوبی گشته اند که ممکن است به هر دلیل در این دستگاه ها ایجاد گردند.

در حال حاضر تمامی پارامترهای لازم جهت ارائه خدمات تخصصی مرتبط با تعمیرات دوربین فیلمبرداری کانن در این مرکز فراهم گشته است و کاربران این محصول می توانند با خیالی آسوده دستگاه معیوب خویش را تحویل داده و دستگاهی سالم و بی عیب و نقص را تحویل بگیرند. تعمیرات دوربین فیلمبرداری کانن در این مرکز بر اساس جدیدترین استانداردها و متدهای تعمیر و به دست تیمی از متخصصان حرفه ای این حوزه انجام می پذیرد.

نمایندگی دوربین فیلم برداری کانن

متقاضیان سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر و فروش دوربین فیلمبرداری کانن می‌توانند جهت دریافت خدمات مذکور به نمایندگی کانن مراجعه نمایند. در این مرکز تیمی از خبره‌ترین کارشناسان فروش و تعمیر حضور دارند تا سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را به مراجعان محترم ارائه نمایند. معرفی کامل دوربین فیلمبرداری به مراجعان، شرح ویژگی های دوربین، مقایسه دوربین مورد نظر با سایر دستگاه های هم رده، شرح مزایا و معایب دوربین، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در فروشگاه مرکزی کانن ‌می باشد.

در بخش تعمیر نیز تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با تعمیرات دوربین فیلم برداری کانن اعم از تعمیرات سخت افزاری، تعمیرات نرم افزاری، تعویض قطعات، عیب‌یابی دوربین، تنظیمات تخصصی، آموزش‌های تخصصی کار با دوربین و مواردی از این دست به مراجعان ارائه می‌گردد. مدیریت نمایندگی دوربین فیلم برداری کانن به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را – چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- گارانتی و ضمانت نموده است.تعمیر تخصصی دوربین فیلم برداری کانن

در این بخش به برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و بهسازی دوربین‌های فیلمبرداری کانن که با حضور در نمایندگی کانن قابل دریافت است، اشاره می‌گردد. تعمیرات دوربین در این مرکز بر اساس جدیدترین استانداردها و متدهای تعمیر و به دست تیمی از متخصصان حرفه ای این حوزه انجام می پذیرد. نمایندگی تعمیرات دوربین کانن یکی از تخصصی ترین مجموعه های ارائه دهنده سرویس های مرتبط با انواع دوربین کانن است که در این راه از پیشرفته ترین تجهیزات نظیر دستگاه های ADJUSTMENT استفاده می کند.

تصویر نداشتن ال سی دی دوربین فیلمبرداری:

بروز این اشکال غالباً به دلیل باز و بسته کردن‌های مکرر پنل دوربین اتفاق می‌افتد. باز و بسته کردن‌های مداوم پنل، سبب قطعی کابل و در نهایت قطعی تصویر دوربین می‌گردد. این مورد، یکی از شایع‌ترین اشکالات مشاهده شده در دوربین‌های فیلمبرداری است. برای رفع این اشکال نیاز است تا کابل و لولای دوربین فیلمبرداری کانن تعویض گردد. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش از دستگاه می‌توانید به نمایندگی تعمیرات دوربین فیلم برداری کانن مراجعه نمایید.

گیر کردن لنز دوربین فیلمبرداری کانن:

این اشکال به دلیل انباشته شدن گردوخاک، وارد شدن شن‌ریزه و مواردی از این دست به داخل لنز دوربین اتفاق می‌افتد. در چنین شرایطی معمولا دستگاه با پیغام خطا، خاموش شده و از ادامه‌ی کار باز می‌ماند. معمولا با سرویس دستگاه در این شرایط، مشکل پیش آمده رفع می‌گردد. سرویس‌های تخصصی مرتبط با این اشکال با حضور در نمایندگی تعمیرات دوربین فیلم برداری کانن قابل دریافت است.

تصویر نداشتن ال سی دی :

تصویر نداشتن ال سی دی و خروجی کابل ارتباطی به تلویزیون، همزمان با بروز این اشکال، هیچ‌گونه خروجی تصویر وجود نخواهد داشت و تصویری نیز ضبط نخواهد شد. تجربه نشان داده که به احتمال زیاد، مشکل پیش آمده از سی سی دی یا ورودی تصویر است که اطلاعات تصویر را دریافت نمی‌کند. مورد دیگری که می‌تواند سبب بروز این اشکال شود، خرابی المان های داخل لنز و حتی مدار پردازش تصویر است.

برای تشخیص صحیح علت اشکال پیش آمده می‌بایست مراحل عیب‌یابی با ابزار مخصوص به درستی انجام شود. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش از دستگاه می‌توانید به نمایندگی تعمیرات دوربین فیلم برداری کانن مراجعه نمایید.

پخش تصویر همراه با نوارهای راه راه دیده:

پخش نداشتن تصویر در وضعیت play یا پخش تصویر همراه با نوارهای راه راه دیده ،تجربه کارشناسان ما در مرکز تعمیرات دوربین کانن نشان می‌دهد که این اشکال غالباً به دلیل آلودگی و کثیفی هد اتفاق می‌افتد. در غالب شرایط چنین اشکالی با تمیز کردن هد دوربین رفع می‌گردد.

انجام این کار اگر چه نیاز به احتیاط بالا دارد اما توسط خود کاربر نیز –به شرط آشنایی با این کار و در اختیار داشتن تجهیزات لازم- قابل انجام است. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش از دستگاه می‌توانید به نمایندگی دوربین فیلم برداری کانن مراجعه نمایید.

منبع : نمایندگی دوربین فیلمبرداری کانن



:: برچسب‌ها: تعمیر دوربین فیلمبرداری کانن , تعمیرات دوربین فیلمبرداری کانن , نمایندگی کانن ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ihc

در این مرکز در دو دوره مجزای مبتدی و پیشرفته برگزار می گردد. نیاز متقاضی به دوره ابتدایی یاپیشرفته توسط اساتید حاضر در این مرکز و پس از آنالیز و آزمونهای ابتدایی تعیین خواهد شد.

  • دوره ابتدایی تعمیرات لپ تاپ:

این دوره برای آن دسته از کاربرانی است که اطلاعات چندانی درباره تعمیر لپ تاپ ندارند و نیاز دارند تا دوره ای را جهت آشنایی با تعمیرات لپ تاپ بگذرانند. آشنایی با تجهیزات این حوزه، آشنایی با ساختار کلی لپ تاپ ها و مواردی از این دست در دوره مبتدی تعمیرات لپ تاپ آموزش داده می شود.

  • دوره پیشرفته تعمیرات لپ تاپ:

در این دوره تخصصی ترین آموزش ها و راهکارهای روز دنیا توسط اساتید داخلی و بین المللی ارائه می گردد. برخی از آموزش های انجام شده در این دوره در بخش‌های آتی (دوره های تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ) معرفی خواهند شد.

ویژگی های دوره های برگزار شده در این مرکز عبارتند از:

  • واکاوی و آنالیز فنی لپ تاپ های گوناگون از برندهای متعدد به دست کارورزان
  • آشنایی با ساختار سخت افزاری لپ تاپ های متعدد
  • آشنایی با جدیدترین ترفندهای تعمیر روز دنیا
  • ارائه اطلاعات تئوری در مورد مباحث آموزشی
  • ارائه اطلاعات مورد نیاز فارغ التحصیلان جهت کارآفرینی و خود اشتغالی
  • امکان فعالیت در کارگاههای کارورزی پس از اتمام موفق دوره ها
  • آشنایی با جدیدترین تجهیزات مرتبط با تعمیرات لپ تاپ
  • برگزاری کلاسهای آموزشی با تعداد کمتر از پنج نفر جهت ارتقاء سطح کیفی
  • امکان تقسیط هزینه آموزشی
  • آموزش بیش از ۲۳۰ موضوع آموزشی مفید و کاربردی درباره تمامی برندهای معروف لپ تاپ مانند : Apple, Sony, Asus, Lenovo, Acer, …
  • آشنایی با نصب نرم افزارهای متعدد

مباحث دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ

  • آشنایی با عملکرد مدارات SOUND , RST , PWM , VCORE و ولتاژ های رایج در این بخش ها
  • راههای رفع مشکل ایرادات شایع مدارات RST , PWM , VCORE MAXIM, IC S,CLOCK
  • آشنایی و رفع مشکلات خرابی های مربوط به کیبورد
  • آموزش نحوه تعویض انواع دگمه های کیبرد و رفع مشکلات کابل فلت کیبورد
  • آشنایی با مشکلات رایج صدا ( چیپ صدا و اسپیکر ها )
  • آموزش نحوه تعویض و تشخیص خرابی های آی سی صدا
  • آشنایی با ولتاژ های مدار صدا در انواع لپ تاپ
  • آشنایی کامل با عملکرد CPU و نحوه تست آن ها و تست سوکت های مادربرد
  • شرح کامل بخش های داخلی وایرلس
  • آشنایی با مدار بلوتوث و قطعات تشکیل دهند برد بلوتوث
  • آشنایی کامل با انواع LED , LCD در سایز ها و انوع های مختلف (نحوه تشخیص LCD , LED)
  • آموزش بررسی LED و LCD های شکسته برای تعمیر انواع LED و LCD سوخته
  • بررسی اشکالات هنگ، ریست، داغ کردن لپ تاپ، بالا آمدن رندم ویندوز و اشکال صفحه آبی
  • روشهای نصب ویندوز اصلی، آموزش نصب آی ا اس و ریختن دور سیستم عامل با نصب درایورهای اصلی
  • بررسی قطعات الکترونیکی تشکیل دهنده روی مادربرد لپ تاپ
  • شناخت چیپ های تشکیل دهنده مهم در سخت افزار لپ تاپ
  • آشنایی با درجه حرارت هیتر و هاتگان برای تعویض چیپ روی مادربرد لپ تاپ
  • بررسی شماتیک کلی لپ تاپ و آنالیز مدلهای مختلف در بازار
  • عملکرد کارت دیباگر لپ تاپ برای عیب یابی
  • بررسی کدهای خطای عیب یاب های مختلف لپ تاپ
  • آشنایی با سوکت های مجازی cpu و روش کار با آن
  • آموزش باز و بسته کردن لپ تاپ مک،‌ ایسوس، توشیبا، دل و اچ پی
  • ارتباط قطعات تشکیل دهنده روی برد لپ تاپ
  • نقشه خوانی عمومی لپ تاپ و بررسی یک نوع نقشه
  • آموزش تعمیر و تعویض جک پاور انواع لپ تاپ
  • آشنایی با ولتاژ های انواع آداپتور سوکت شارژ آداپتور و مدار پاور
  • آشنایی کامل با ساختار یا استراکچر شارژر لپ تاپ
  • آموزش تعمیر و تعویض سوکت های مادربرد اعم از
  • USB , SERIAL , HDMI , LAN

دوره های تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ

در دوره تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ ، نکات کلیدی در عیب یابی و تعمیرات لپ تاپ آموزش داده می شود. مباحث تعمیراتی لپ تاپ ، تعمیر وتعویض قطعات به صورت کامل شرح داده شده و کارآموز ملزم به اجرای عملی تعمیرات در کارگاه  می شود. آموزش جدیدترین روش های تعمیرات لپ تاپ، آشنایی با تجهیزات تعمیر و بازیابی، آشنایی با تکنولوژی های بکاررفته در لپ تاپ ها و… از جمله مباحث این دوره می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 | نظرات ()